نویسنده: Sasan جمعه، 25 شهریور 1401
ساعت 17:08

دموی Wo Long: Fallen Dynasty به مدت ده روز در دسترس قرار می‌گیرد

شروع فرصتی کوتاه برای تجربه دموی بازی جدید تیم نینجا!

5 از 5

استودیوی تیم نینجا در سال‌های اخیر در کنار توجه به فرنچایزهای قدیمی و امتحان پس داده خود همچون سری اکشن نینجا گایدن و سری مبارزه‌ای Dead or Alive، در همکاری با ناشران مختلف دست به تولید محصولاتی کاملاً جدید هم زده که در این سطح بودجه کاری خلاف عادتِ معمول صنعت بازی‌سازی به حساب می‌آید. در تداوم این روند برای دو سال آینده هم دو عنوان کاملاً جدید تدارک دیده‌اند که علاقه‌مندان در ماه‌های ابتدایی سال 2023 فرصت تجربه بازی Wo Long: Fallen Dynasty را خواهند داشت و برای اینکه خیال همگان از شرایط ساخت این عنوان راحت باشد، از امروز و به مدت ده روز کاربران کنسول‌های PS5 و Xbox Series امکان دسترسی به نسخه دموی بازی را خواهند داشت.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty ماجرایی در دوران سه پادشاهی کشور چین را روایت می‌کند که به رسم معمول ساخت‌های تیم نینجا این دوران تاریخی گرفتار یورش شیاطین و موجودات اساطیری شده است. در نسخه دمو در کنار امکان تجربه گیم پلی اکشن همیشه با کیفیتی که در محصولات این استودیو شاهد آن هستیم، امکان آشنایی با بخش آنلاین، سیستم طراحی شخصیت، اهمیت انتخاب‌های اخلاقی و توانایی خاص جا به جایی عمودی هم فراهم شده است. افرادی که در این فرصت ده روزه بتوانند کل محتوای دمو را به پایان برسانند، در نسخه نهایی به یک کلاه‌خود ویژه با طرح زیر دسترسی پیدا خواهند کرد:

thumbnail

بعد از پایان مهلت دسترسی به دمو، یک فرم نظرسنجی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت تا نقطه نظرات آن‌ها برای بهبود نسخه نهایی لحاظ شود. با دنبال کردن اکانت رسمی بازی در وبسایت توئیتر و استفاده از هشتگ WoLongDemoEU شانس برنده شده تیشرت تبلیغاتی بازی را هم خواهید داشت. همانطور که اشاره شد، بازی Wo Long: Fallen Dynasty در ماه‌های ابتدایی سال 2023 برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series، Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد. در حال حاضر خبری از دموی کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی نیست. لازم به ذکر است که کاربران سرویس گیم‌پس از روز اول بدون پرداخت هزینه اضافه می‌توانند این بازی را به طور کامل تجربه کنند.

Sasan | اخبار | 16/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.