نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 دی 1401
ساعت 11:00

عرضه روز اول Redfall در گیم پس از جهتی نگران کننده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از عناوین اصلی انحصاری مایکروسافت برای ایکس‌باکس در سال 2023، بازی Redfall محصول استودیو Arkane است که درواقع اولین تجربه فرست پارتی این تیم هم برای ایکس‌باکس محسوب می‌شود. قرارگرفتن Arkane در زیرمجموعه ایکس‌باکس، تحولات زیادی را در این مدت در پی داشته و از جهات زیادی از جمله نحوه انتشار محصولات آن نیز تجربه تازه‌ای برای عوامل این تیم است. گفتنی است که محصول بعدی این تیم یعنی بازی Redfall حالا به عنوان یک عنوان انحصاری مایکروسافت، قرار است از روز اول در سرویس اشتراکی گیم پس قرار بگیرد که احتمالا بیشتر از عناوین قبلی این تیم مورد استفاده همزمان بازیکنان در موعد لانچ قرار می‌گیرد.

پیرامون انتشار بازی ردفال، اخیرا Harvey Smith رئیس استودیو آرکین مصاحبه جالبی با GamesRadar انجام داده و صحبت‌های جالبی درباره این عنوان و خصوصا قرار گرفتن آن در روز اول برای سرویس گیم پس داشته است. به گفته اسمیت، این تجربه جدیدی برای سازندگان خواهد بود و گرچه هیجان‌انگیز، اما از یک جهت دلهره‌آور و ترسناک نیز خواهد بود.

موضوع عرضه روز اول بازی ما در Xbox Game Pass حس ویژه‌ای را ایجاد کرده چون از دید ما، یک محصول Arkane ارزش‌ها و مولفه‌های خاص خودش را دارد و می‌تواند گروه مخاطبان خاص خودش را جذب کند. این اتفاق که حالا جامعه مخاطبان گسترده‌تری به آن دسترسی داشته باشند اتفاق ویژه‌ای است و امیدواریم بازیکنان را نسبت به آنچه تولید کردیم ترغیب کنیم. همه چیزهایی که می‌سازیم از جمله دنیاسازی عمیق، داستان‌گویی محیطی، تجربه مبارزات و استفاده از قدرت‌ها و ...

باید بگویم دایره مخاطبانی که Game Pass برای بازی ما ایجاد می‌کند بسیار گسترده است. این از جهاتی می‌تواند ترسناک هم باشد. برای مثال چه تعداد بازیکن Redfall را در هفته اول تجربه خواهند کرد و چه می‌شود اگر این تعداد بسیار بیشتر از برآورد اولیه ما باشد. ما به این ترتیب در یک بازه زمانی کوتاه و خیلی سریع، قرار است بازخوردهای زیادی را از جانب بسیاری از بازیکنان دریافت کنیم... و بسیاری از بازیکنان خواهند دید که در طول این چند سال ما مشغول کار روی چه چیزی بودیم.

تاریخ عرضه دقیق بازی Redfall هنوز مشخص نشده، با این حال تایید شده که این عنوان در نیمه اول 2023 برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.