نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 دی 1401
ساعت 18:00

Skull and Bones در ویدیویی تازه اطلاعات بیشتری دریافت کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از دریافت تعدادی خبر نگران‌کننده از وضعیت یوبی‌سافت و تاخیر احتمالی برخی عناوین در صف عرضه شرکت، این کمپانی فرانسوی به تازگی در ویدیویی رسمی و با مشارکت سازندگان بازی Skull and Bones اطلاعات و نمایش‌های گیم‌پلی تازه‌ای را منتشر کرده، که می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.

در این ویدیو که حدودا 30 دقیقه است، سازندگان درباره ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی بازی از جمله پایگاه‌ها، فعالیت‌ها و مراحل و کمی هم پیرامون داستان صحبت می‌کنند. در مجموع آنچه که از نمایش جدید برمی‌آید، رویکردی مشابه دیگر عناوین چندنفره با محوریت دزدان دریایی است و بازیکنان در اینجا نیز در فعالیت‌های عادی که از دزدان دریایی دیده‌ایم مشارکت می‌کنند. در این بین البته بازی سعی کرده تا با اضافه کردن المان‌های داستانی تفاوت و تنوع لازم را به تجربه بازیکن اضافه کند.

برای مثال در اینجا اشاره به داستانی می‌شود که دو خواهر و برادر ادعای مالکیت بر منطقه خاصی را دارند، و بازیکن با کشتی به جایی می‌رود که برادر با یک تاج به آنجا فرار کرده است. این تعقیب شامل پیدا کردن سرنخ و کشتی‌شکسته می‌شود و بازیکن را برای هدف بعدی راهنمایی می‌کند. به گفته سازندگان، این گونه داستان‌های موجود در دنیای بازی قرار نیست حالت راهنمای داستانی داشته باشند و صرفا برخی نقاط مجهول پیش‌زمینه‌های داستانی برای تعدادی از کاراکترها را پر می‌کنند.

در خبرها پیرامون این بازی که درگذشته بارها نیز خبر تاخیر آن منتشر شده بود، اخیرا نیز یک گزارش غیررسمی به تاخیر احتمالی مجدد آن اشاره داشت. در هر صورت یوبی‌سافت رسما تاریخ عرضه خاصی برای Skull and Bones مشخص نکرده و باید دید که این عنوان در طول سال مالی 2024-2023 عرضه خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.