نویسنده: FariD یکشنبه، 17 آبان 1394
ساعت 10:42

توسعه عنوان Darksiders 3 از سوی شرکت سازنده مورد تایید قرار گرفت

5 از 5

کمپانی Nordic Games از قرار معلوم از توسعه سری سوم فرنچایز Darksiders پس از انتشار نسبتاً موفق Darksiders II: Deathinitive Edition برای کنسول های PS4 و Xbox One خبر داد.

آقای راینهارد پولیس رییس شرکت Nordic Games طی صحبتی که با وبسایت اجتماعی استیم داشت، از هدف این شرکت برای پیگیری این سری محبوب اکشن-ماجراجویی خبر داد. در حالی که هنوز واقعا نمی دانیم که چه زمانی قرار است شاهد این بازی باشیم، این شرکت حداقل از در دستور کار بودن این پروژه خبر داد، و احتمالاً این بازی برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

به گفته آقای پولیس «Darksiders 2 فقط استارت یک مجموعه بود، چرا که فرنچایزی را به دست آورده بودیم که برای ادامه در DS3 به دنبالش بودیم. ریمستر بازی هم فقط برای قرار دادن مجدد این فرنچایز تحت توجه، فعال کردن جامعه هواداران و یافتن موقعیت شروع بهتر برای DS3 بود».

گفتنی است که Darksiders توسط تیم Vigil Games در سال 2010 برای کنسول های نسل هفتمی PS3 و Xbox 360 ساخته شد و انتشار آن را کمپانی THQ (که اکنون دیگر وجود خارجی ندارد) بر عهده داشت. نسخه دوم این سری دو سال بعد عرضه شد، این بار هم برای آخرین نسل کنسول های وقت، هرچند که بخاطر اعلام شرکت ورشکستگی شرکت THQ در اوایل سال 2013، آینده این سری تا حدودی در ابهام بود. در همین زمان بود که Nordic Games قرارداد انتشار بازی های خود را با Red Faction امضا کرد و هدف خود مبنی بر صحبت با سازندگان این فرنچایز برای تولید احتمالی Darksiders 3 را افشا کرد. متاسفانه Darksiders 2 نتوانست طبق برآوردهای فروش داخلی شرکت THQ به فروش برسد و لذا این که این فرنچایز در حال حاضر و در این دوره بتواند موفقیت تجاری را از آن خود کند سوال دیگری است.

FariD | اخبار | 08/11/2015
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:

    قسمت اول این سری یکی از بهترین بازی هایی بود که انجام دادم و واقعا داستان جذابی هم داشت، متاسفانه نشد قسمت دوم بازی رو تجربه کنم ولی با این حال همین که قصد دارن به نحوی این سری رو ادامه بدن و قسمت سوم رو بسازن واقعا یک خبر خوشحال کننده هستش

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1393
    نظرها: 71
    تشکر: 0
    تشکرشده: 41
    پروفایل psn: ebihyper
    رتبه لیدربرد psn: 44
    کنسول‌های بازی:

    فوق العاده هست این عنوان طولانی بودن عنوان داستان همه خیلی خوب هست منتظرنسخه 3 هستم شدید

    ‏SirGhas و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ebi63
    فوق العاده هست این عنوان طولانی بودن عنوان داستان همه خیلی خوب هست منتظرنسخه 3 هستم شدید

    بسیار موافقم .
    متاسفانه نسخه ی نخست بازی رو تجربه نکردم ولی بالغ بر 150 ساعت نسخه ی دوم رو بازی کردم . داستان پردازیش فوق العاده است و اینکه شخصیت بازی یکی از 4 سوار آخرالزمانه بازی رو خیلی جذاب میکنه . اینکه کارکتری که هدایت میکنید Death هست و دشمنان با وجود هیکل های بزرگ و صورت های ترسناکشون با شنیدن اسم اون به وحشت میفتن خیلی لذت بخشه .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.