نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 11 خرداد 1396
ساعت 14:44

اطلاعات جدید در مورد عنوان Hunt: Showdown + تریلر

4 از 5

گزارش جدید از ساخت مجدد Hunt: Horrors of the Gilded Age تحت نام جدید Hunt: Showdown :

آیا عنوان در حال ساخت Hunt: Horrors of the Gilded Age توسط استودیوی Crytek را به خاطر دارید؟ هم اکنون کمپانی Crytek اعلام کرده است که این عنوان از این پس Hunt: Showdown نامیده شده و تیم سازنده جدیدی بر روی آن کار خواهند کرد.
Crytek  در یک گزارش مطبوعاتی این تغییرات را اعلام کرده و اظهار داشته که رونمایی از گیم پلی رسمی این بازی در نمایشگاه امسال E3 انجام خواهد شد. اظهارات این استودیو نشان می‌دهد که ساخت Hunt مجدداً از اول آغاز شده است. این استودیو اظهار داشته: «عنوان جدید Hunt: Showdown از استودیوی Crytek بر مبنای عنوان قبلی Hunt: Horrors of the Gilded Age رویکرد اولیه و اصلی را در مسیری متفاوت تحت نظر یک تیم سازنده جدید پیش گرفته است.»
این بازی از زمان معرفی اش در سال 2014 تاریخچه و سابقه ای بی نظم و آشفته داشته است. درواقع اولین بازی از Crytek USA بود و بعنوان یک بازی مشارکتی رایگان و در قرن 19 میلادی طراحی شده بود. تیم سازنده اولیه متشکل از اکثر اعضای قبلی استودیوی Vigil (سازنده بازیهای سری Darksiders) بود.
اما در تابستان سال 2014 کمپانی Crytek  با مشکلات مالی مواجه گردید و Crytek USA تعطیل شد. در نتیجه ساخت و توسعه Hunt به دست Crytek Frankfurt (استودیوی سازنده Crysis و Ryse: Son of Rome) سپرده شد. از آن پس این استودیو نسبتاً کار خاصی در مورد این بازی انجام نداد و ظاهراً درگیر مشکلات مالی بوده است.
بر اساس گزارش مطبوعاتی منتشر شده، Hunt: Showdown بعنوان یک بازی چند نفره رقابتی تعریف شده و استودیوی Crytek قول داده که در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش گردد. هم اکنون می‌توانید تیزر کوتاهی از این بازی را مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 01/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.