نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 11 خرداد 1396
ساعت 15:25

رونمایی از لوگوی جدید Ubisoft

0 از 5

کمپانی Ubisoft از هم اکنون لوگوی جدیدی دارد:

کمپانی Ubisoft از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که جایگزین لوگوی آبی رنگ قبلی خواهد شد. لوگوی آب رنگ قبلی را در طی چندین سال گذشته بر روی بازی های Assassin's Creed ، Tom Clancy و Far Cry مشاهده کرده اید.
لوگوی جدید شامل تغییرات خیلی زیادی نشده و شکل مارپیچی حلزونی مانند آن همواره به همان شکل حفظ شده است. مهم ترین تفاوت میان لوگوی قبلی و لوگوی جدید عدم وجود رنگ آبی در لوگوی جدید می‌باشد که با خطوط سیاه یا سفید جایگزین شده است. هم اکنون می‌توانید لوگوی جدید و همچنین لوگوهای قبلی یوبیسافت را در پایان متن مشاهده کنید.
اظهارات یوبیسافت بواسطه ارائه لوگوی جدید به شرح ذیل است:
«ما امروز دنیاهایی را می‌سازیم؛ دنیاهایی از بازی ها، کتاب های انیمیشنی، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، کتاب ها و شهربازی ها. لوگوی جدید ما مدرن و تک رنگ است. این لوگو درواقع پنجره ای رو به دنیای ماست. شکل مارپیچی حلزونی و حرف O درواقع به صورت کاملاً سنجیده استفاده شده اند و یادآور طراحی های دستی و نمایش قابلیت های انسانی ما هستند. با سربلندی نقش خود را بعنوان یک سازنده می‌پذیریم و از شما گیمرها دعوت می‌کنیم به بازی کردن ادامه داده و با ما همراه باشید. با توجه به اینکه به هیجان انگیزترین مراسم سال یعنی E3 نزدیک می‌شویم، این لوگوی جدید را در برنامه های ما خواهید دید.»
یوبیسافت اعلام کرده است که کنفرانس خبری E3 2017 آنها در روز 12 ژوئن (22 خرداد) برگزار خواهد شد. این رویداد در سالن Orpheum Theatre برگزار می‌شود و مانند بیشتر کنفرانس های خبری، به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود.
ubisoft

ubisoft

م.حافظ | اخبار | 01/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.