نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 11 خرداد 1396
ساعت 16:32

فروش بازی موفق Heavy Rain از مرز 4.5 میلیون گذشت

0 از 5

میزان فروش بازی موفق Heavy Rain تا آخر ماه مارس 4.5 میلیون نسخه بوده است:

استودیوی Quantic Dream اعلام کرده که بازی Heavy Rain تا روز 31 مارس 2017 (11 فروردین 1396) 4.5 میلیون نسخه فروش داشته است.
 Heavy Rain عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی و درام تعاملی است که توسط استودیوی Quantic Dream (سازنده بازیهای دیگری چون Fahrenheit ، Beyond: Two Souls و بازی آینده  Detroit: Become Human) ساخته شده و مسئولیت انتشار آن بر عهده کمپانی Sony Interactive Entertainment بوده است. این بازی در سال 2010 انحصاراً برای PS3 عرضه شد و پس از آن درسال 2016 برای PS4 نیز ارائه گردید.
این بازی اساساً یک فیلم هیجان انگیز مرموز است که شامل 4 کاراکتر اصلی متفاوت می‌باشد. این 4 کاراکتر همگی در معمای مربوط به قاتل Origami درگیر شده اند. Origami Killer یک قاتل سریالی است که از بارندگی های طولانی و شدید برای غرق کردن طعمه هایش استفاده می‌کند. این بازی عمدتاً متشکل از ویژگی QTE می‌باشد به این صورت که تصمیمات و اقدامات می‌توانند تأثیرات قابل توجهی بر روی روند داستان بازی بگذارند. بعنوان مثال، کاراکترهای اصلی ممکن است کشته شوند، و اقدامات ویژه ای منجر به اتفاقات متفاوتی در طی بازی و پایان های متفاوتی گردند.
Heavy Rain به محض عرضه هم از لحاظ نقدهای دریافتی و هم از لحاظ میزان فروش، موفقیت آمیز بود، برنده جایزه های متعدد Game of the Awards شده و تا تابستان 2013 بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است. بنابراین از آن موقع تاکنون یعنی حدود 4 سال به میزان 1.5 میلیون نسخه دیگر به فروش رسیده است. ورژن PS4 این بازی با رزولوشن و گرافیک بهبودیافته در سال 2016 عرضه شد.
این بازی تا حد زیادی بعنوان یک پیشگام در زمینه درام تعاملی در نظر گرفته می‌شود. Heavy Rain  در حال حاضر برای PS4 و PS3 در دسترس می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 01/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.