نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 11 خرداد 1396
ساعت 13:30

عرضه بازی شوتر Argo در ماه آینده

0 از 5

ارائه بازی جدید توسط استودیوی Bohemia Interactive با عنوان Argo در ماه آینده :

استودیوی Bohemia Interactive تاریخ عرضه بازی بعدی اش یعنی Argo را اعلام کرده است. Argo از نوع بازی های شوتر تاکتیکی رایگان می‌باشد که در تاریخ 22 ژوئن 2017 (1 تیر 1396) برای PC در دسترس قرار خواهد گرفت.
عنوان جدید Argo نقاط مشترک زیادی با بازیهای سری Arma  ساخت استودیوی Bohemia دارد. این بازی جدید در ژانر شوتر تاکتیکی، واقع گرایانه و نظامی ساخته شده و محیط آن بر مبنای بازبینی جزیره بکار رفته در اولین بازی سری Arma طراحی شده است. Argo در ابتدا بعنوان یک نسخه استندالون (بخش مستقل) برای بازی Arma 3 در نظر گرفته شده بود اما بعداً ساخت و توسعه آن در قالب یک بازی کامل ادامه پیدا کرد.
Argo غیر از بخش چند نفره رقابتی (5 به 5) شامل یک مد مشارکتی (co-op) به نام Combat Patrol می‌باشد که بر اساس آن گیمرها می‌توانند باهم تشکیل یک گروه 10 نفره دهند و به مبارزه با دشمنان AI (هوش مصنوعی) بپردازند. بعلاوه این بازی، ورژن ساده تری از ویرایشگر سناریوی Arma 3 را دارد که امکان سفارشی سازی هدف های موجود در مد Combat Patrol را فراهم می‌کند.
استودیوی Bohemia درباره این بازی اظهار کرده است: «برخی از مهمترین تغییراتی که صورت گرفته شامل کاهش عناصر UI داخل بازی، معرفی تابلوهای راهنما و سیستم قفل گشایی، تغییرات متعدد محیط، طراحی مجدد مد بازی Link، افزودن مد مشارکتی Combat Patrol و یک سری تغییرات دیگر هستند.»
با وجود اینکه Argo یک بازی رایگان است هیچگونه معاملات کوچکی برای آن انجام نخواهد شد. در عوض استودیوی Bohemia از طریق ارائه پک اختیاری Argo Supporter به جمع آوری پول می‌پردازد. پک Argo Supporter شامل 14 انیمیشن از صحنه های MVP آخر مسابقه، 22 آیتم آرایشی، قابلیت استفاده از وسایل نقلیه در ویرایشگر سناریو، و دسترسی به سرورهای پاداش Argo Support می‌باشد.
همچنین استودیوی Bohemia همراه با عرضه بازی Argo ، یک محتوای اضافی برای بازی Arma 3 عرضه خواهد کرد. بعلاوه بازی Arma 3 یک ورژن از مد Combat Patrol و نقشه جزیره Argo را دریافت خواهد کرد.
Argo از طریق شبکه Steam در دسترس قرار خواهد گرفت. هم اکنون می‌توانید چند تصویر از این بازی را مشاهده کنید:
argo

argo

argo

argo

م.حافظ | اخبار | 01/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.