نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 11 خرداد 1396
ساعت 10:57

بررسی و امتیازات Tekken 7 از دید وبسایت های معتبر

4.5 از 5

خلاصه ی نقد و بررسی و میانگین امتیازات Tekken 7

آخرین شماره از سری تکن ( Tekken 7 ) فردا 12 خرداد ماه بطور رسمی منتشر خواهد شد. هفتمین نسخه ی رسمی یکی از بهترین بازی های سبک مبارزه که تابحال ساخته شده است. با توجه به دسترسی برخی وبسایت های معتبر به تکن 7، نقدهای این بازی منتشر شده که در ادامه به بررسی بعضی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت :

میانگین متاکریتیک از 25 نقد : 81

وبسایت IGN شعبه ی ایتالیا : 86

Tekken 7 یکی از بهترین شماره های سری تکن بحساب می آید. گیم پلی فوق العاده و گرافیک قابل تحسین ویژگی های ارزشمند این شماره هستند با این وجود ایرادی که می شود به بازی وارد کرد، کوتاه بودن بخش تک نفره ی بازی است.

وبسایت PlayStation LifeStyle ( پلی استیسن لایف استایل ) : 85

برای هر کاراکتر بطور خاص انبوهی از ضربات مختلف تعریف شده که رسیدن به درجه ی استادی در استفاده از این فنون حتی برای یک کاراکتر، شما را بطور کامل به این بازی وابسته خواهد کرد. در حالی که Namco Bandai در ساخت آخرین نسخه از تکن دست به نوآوری خاصی در ژآنر فایتینگ نزده است اما قطعا این شماره برای طرفداران Tekken که این بازی را بر ساخته های Capcom یا NetherRealm ترجیح می دهند، دنباله ای رضایت بخش است.

وبسایت DualShockers ( دوال شاکرز ) : 80

احتمالا روایت داستان Tekken 7 برای آن دسته از گیمر هائی که برای اولین بار نسخه ای از این بازی را امتحان می کنند، پیچیده و گیج کننده است. اینکه چه اتفاقی در خانواده ی میشیما رخ داده و دلیل اصلی شروع تورنومنت مشت های آهنی چه چیزی است، برای تازه واردین به دنیای تکن کمی گنگ و گیج کننده است اما همین گروه می توانند با گذشتن از داستان و شخصیت پردازی با گیم پلی عالی و مکانیزم های جالبی که در آن وجود دارد، از بازی لذت ببرند. وجود بخش بسیار اعتیاد آور Treasure Battle، بخش کامل و بسیار بزرگ شخصی سازی کاراکترها و بسیاری ویژگی های دیگر، Tekken 7 را به یکی از بهترین شماره های سری تبدیل کرده که نزدیک به 23 سال قدمت دارد!

وبسایت Trusted Reviews ( تراستد ریویوز ) : 80

برای کاربران هارد کور و همینطور طرفداران سری، تکن 7 ویژگی های بسیاری برای لذت بردن دارد. تنوع بسیار خوب کاراکتر های قابل بازی، ویژگی های جذاب و سرور های قدرتمند بازی آنلاین در کنار بهینه سازی های گیم پلی و هسته ای که از همان ابتدا باعث جذابیت این سری شده، Tekken 7 را به بهترین شماره ی سری از زمان Tekken 3 تبدیل کرده است.

Games Radar ( گیمزرادار ) : 80

با وجود ضعف هائی که در بخش روایت داستان بازی وجود دارد، Tekken 7 هنوز هم تجربه ای ارزشمند و قابل تحسین است. شخصیت و کاراکتر محبوبتان را پیدا کنید تا در دنیای این بازی غرق شوید.

Push Square ( پوش اسکوئر ) : 80

از لحاظ گیم پلی، Tekken 7 فوق العاده است. سیستم تازه وارد rage، مبارزات بازی را وارد مرحله ی جدیدی کرده است. علاوه بر تنوع بسیار زیادی که این مکانیک در مبارزات کاربران هاردکور ایجاد می کند، به گیمرهای تازه وارد هم کمک می‌کند تا بهتر با تکن ارتباط برقرار کنند. بخش داستانی بازی، به اندازه ای که سازندگان از این بخش انتظار داشته اند، جذاب نیست اما بخش اعتیاد آور treasure battle برای تنها بازی کردن تکن 7 در بازیباز انگیزه و علاقه ایجاد می‌کند. سرور های آنلاین بازی هم بخوبی بهینه شده اند تا تجربه ی خوبی برای بازی آنلاین یکی از سریع ترین بازی های سبک مبارزه ایجاد کنند. تکن 7 قطعا عنوانی ارزشمند در ژانر بازی های سبک مبارزه و یکی از بهترین شماره ی های سری تکن خواهد بود.

Destructoid ( دستراکوتد ) : 80

از Tekken 7: Fated Retribution بطور تعجب آوری لذت بردم و برای اولین بار در این سالها، وبسایت متاکریتیک را برای امتیازات این بازی دنبال می کنم تا نظر کارشناسان و علاقه مندان هاردکور بازی را بدانم. با وجودی که هارادا و تیم همراهش می توانستند بجز پیدا کردن گنج و بخش ترشر بتل، بخش تک نفره ی جذابتری برای بازی طراحی کنند، اما گیم پلی اعتیاد آور و بخش چند نفره، معجونی ارزشمند را برای طرفداران و گیمر های تازه وارد مهیا کرده که بطور لذتبخشی دوست داشتنی است.

Digital Chumps ( دیجیتال چامپز ): 70

تکن 7 کمترین ریسک را برای تغییر در دنباله ای پذیرفته که بیشتر از 2 دهه قدمت دارد. شاید در سال 2017 این سری به تغییر بیشتری احتیاج داشت تا بعد از تجربه ی بازی به این فکر نکنیم که گیمی قدیمی را در جامه ای جدید بازی می کنیم. با وجود انتقاد هائی که بر این بازی وارد می شود، تکن 7 هنوز بهترین بازی ژآنر مبارزه در نسل حاضر است که البته جایگاهی متزلزل دارد و رقبائی قدرتمند آن را دنبال می کنند.

Gamespot ( گیم اسپات ) : در حال بررسی
در حالی که منتظر راه اندازی سرور های بازی برای تست سرور های Ranked و Casual هستم، خودم را با یادگیری حرکات کاراکتر ها مشغول می کنم و از تنوعی که ابزار بخش شخصی سازی در اختیارم گذاشته است لذت می برم. اگر آخر این هفته تکن 7 بازی کردید، از اینکه مارشال‌لا را با ژاکتی چرمی، در حالی که شمشیری به پشت دارد و پیتزای بسیار بزرگی بر روی سر گذاشته تعجب نکنید

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.