نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 مهر 1399
ساعت 12:00

عرضه Tekken 7 از 6 میلیون و مجموع سری از 50 میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو اعلام کرده که عرضه Tekken 7 از شش میلیون نسخه و تعداد واحدهای عرضه شده کل سری نیز از 50 میلیون نسخه عبور کرده است.

باندای نامکو بازی ژانر مبارزه‌ای یا فایتینگ Tekken 7 را از سال 2017 برای پلتفرم‌های کنونی عرضه کرد (البته عرضه اولیه بازی به نسخه آرکید آن در سال 2015 برمی‌گردد) و از آن زمان، شرکت این بازی را به عنوان یک پروژه درحال تکمیل جلو برده است. نامکو در واقع در طول این سال‌ها اقدام به عرضه چندین محتوای پس از عرضه کرده و با توجه به رویدادهای جانبی دیگر، Tekken 7 موفق شده تا همچنان یکی از ترندهای مهم در بین طرفداران این سبک باشد.

پیرامون این بازی، نامکو اخیرا در جریان رویداد TGS 2020 اعلام کرده که از ابتدای سال 2020 تاکنون، موفق به عرضه یک میلیون نسخه دیگر از Tekken 7 شده که با توجه به آمار 5 میلیونی عرضه بازی تا اواخر سال 2019، حالا می‌توان گفت که مجموع عرضه و فروش بازی از 6 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. در آمار جالب دیگر، نامکو همچنین گفته که سری بازی‌های تکن حالا مجموعا و از ابتدای حیات خود بیش از 50 میلیون نسخه عرضه داشته است. در کنار این دو آمار، نامکو تیزر معرفی یک شخصیت جدید را هم معرفی کرد که می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید. گفتنی است که این شخصیت اولین کاراکتر جدید در فصل بعدی محتواهای بازی یعنی Kunimitsu است.

بازی Tekken 7 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.