نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 مهر 1399
ساعت 18:00

دومین پروژه نقش آفرینی inXile مراحل اولیه پیش تولید را می گذراند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته رئیس inXile Entertainment، دومین بازی RPG این استودیو که پیش از این پیرامون آن صحبت شده بود، در مراحل اولیه پیش تولید قرار دارد.

مایکروسافت با در اختیار داشتن inXile Entertainment، Obsidian Entertainment، Bethesda Game Studios و Playground Games حالا تبدیل به یک کانون قدرت بی‌سابقه در زمینه تولید بازی‌های نقش‌آفرینی یا RPG شده است. با این حال باید در نظر گرفت که این تیم‌ها در فاصله کوتاهی به مایکروسافت اضافه شدند و نتایج مستقیم همکاری آن‌ها با مایکروسافت در طول سال‌های پیش رو دیده خواهد شد. از بین این استودیوها، inXile حدود یک ماه پیش اقدام به عرضه بازی Wasteland 3 کرد که با واکنش‌های خوبی هم مواجه شد. جدای از این بازی، اما مدتی هست که صحبت‌هایی از یک پروژه جانبی یا دوم هم از این تیم به گوش می‌رسد.

پیرامون پروژه دوم RPG استودیو inXile Entertainment، اخیرا برایان فارگو مدیرعامل این تیم، در چند پست توییتری در حساب رسمی خود گفته که این پروژه هر چه باشد، هنوز فاصله زیادی تا عرضه دارد. به گفته او، استودیو درحال حاضر روی چند پروژه نقش‌آفرینی جذاب کار می‌کند، با این حال پروژه جانبی یا دوم RPG که مدتی هست درباره آن صحبت می‌شود، هنوز در مراحل اولیه پیش تولید قرار دارد. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که به این زودی خبر جدیدی از عنوان بعدی استودیو منتشر شود.

هنوز مشخص نیست که inXile روی کدام بازی به عنوان پروژه دوم کار می‌کند، با این حال فاش شده که کار ساخت آن با جدیدترین نسخه موتور آنریل یعنی Unreal Engine 5 دنبال می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.