نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 مهر 1399
ساعت 15:00

بازی نسل نهمی The Medium با قیمت 50 دلار عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به صفحه بازی نسل نهمی The Medium در فروشگاه مایکروسافت، این بازی با قیمت 50 دلاری به فروش می‌رسد.

کنسول‌های بازی نسل هشتمی، تا کم‌تر از دو ماه دیگر عملا بازنشسته می‌شوند و صنعت گیم شاهد عرضه جانشین‌های PS4 و Xbox One خواهدبود. هر دو این کنسول‌ها به رسم استاندارد رایج در کنسول‌های نسل هفتمی، بازی‌های مهم و نسخه استاندارد خود را با قیمت 60 دلار عرضه می‌کردند. با این حال پس از بیش از یک دهه از گذشت این استاندارد رایج، قیمت بازی‌ها در شروع نسل بعدی به میزان 10 دلار گران‌تر شده و با قیمت 70 دلار به فروش خواهند رسید. طبیعتا مشابه نسل فعلی، همه بازی‌ها با این قیمت نخواهند بود و عناوین ارزان‌تر و حتی نسخه‌های گران‌تر و ویژه نیز در دسترس قرار می‌گیرد. در این رابطه برای مثال Take-Two Interactive و Activision و حتی سونی عرضه 70 دلاری نسخه استاندارد بازی‌های بزرگ خودشان را تایید کرده‌اند.

درحالی که با توجه به اظهارنظرهای ناشران بزرگ صنعت گیم، انتظار می‌رود که قیمت 70 دلار به تدریج به استاندارد جدید بازی‌های بزرگ نسل نهمی تبدیل شود، اخیرا فاش شده که جدیدترین بازی استودیو Bloober Team، یعنی بازی ژانر وحشت The Medium با قیمت ارزان‌تر 49٫99 دلار عرضه می‌شود. گفتنی است که این قیمت‌گذاری براساس صفحه این بازی در فروشگاه مایکروسافت بوده است. در هر صورت این بازی قرار است تا جاه‌طلبانه‌ترین پروژه این استودیو باشد و قیمت‌گذاری ارزان‌تر، خبر خوبی برای طرفداران عناوین ژانر وحشت است.

بازی The Medium در دوره تعطیلات پایانی سال 2020 برای Xbox Series X، Xbox Series S و PC عرضه می‌شود. سازندگان پیش از این اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 در Xbox Series X را تایید کرده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.