نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 آبان 1402 - 11:00
0 از 5

ممکن است داستان پیدایش کله هرمی در Silent Hill 2 Remake روایت شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کونامی یک سال پیش بود که رسما ساخته شدن نسخه ریمیک/بازسازی از Silent Hill 2 را تایید کرد. این بازی که با نظارت مستقیم کونامی و توسط استودیو Bloober Team تولید می‌شود، عملا از زمان رونمایی اولیه در وضعیت سکوت خبری بوده و درحالی که صحبت‌هایی از آماده بودن تقریبا کامل بازی وجود داشته است، ولی کونامی همچنان اصرار به ادامه سکوت فعلی دارد و مشخص نیست که موعد عرضه آن چه زمانی است.

پیرامون این بازی موردانتظار، اخیرا یک کاربر در ResetEra با انتشار تصاویری از یک صفحه منتسب به فروشگاه Best Buy برای این بازی، توضیحات و جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. در این رابطه گفته شده که فروشگاه این صفحه و اطلاعات را به سرعت پاک کرده، ولی در هر صورت همچنان کاربران قادر به ثبت آن‌ها شده‌اند. با توجه به این ادعا و در یکی از بخش‌های این توضیحات، به این موضوع اشاره شده که کاراکتر مشهور «کله‌هرمی» که البته قبلا هم در تیزر معرفی حضور آن تایید شده بود، در Silent Hill 2 Remake ظاهرا داستان پیدایش ویژه‌ای خواهد داشت و اینکه توسط بازیکنان قابل تجربه خواهد بود. لازم به ذکر است که این گزارش به صورت شایعه مطرح شده و نمی‌توان با قطعیت آن را تایید کرد.

پیرامون این شایعه، البته گمانه‌زنی‌های مختلفی هم مطرح شده که این حالت قابل بازی می‌تواند همان مرحله فرعی «Born from a Wish» باشد که ابتدا قرار بود در نسخه‌های انتشار مجدد سایلنت هیل 2 اورجینال قرار بگیرد. در آن حالت، شخصیت اصلی قابل بازی همسر جیمز، یعنی ماریا بوده است. باید توجه داشت که طبق صحبت‌های قبلی کونامی و البته تایید استودیو بلوبر، تیم سازندگان نسخه ریمیک به شدت «پیرامون تغییرات و اضافه کردن محتواهای جدید» مورد نظارت بودند تا بازی جدید وفاداری کاملی به نسخه اورجینال داشته باشد. گفتنی است که ماساهیرو ایتو طراح هنری کهنه‌کار سری و البته آکیرا یامواوکا سازنده موسیقی متن شهیر سایلنت هیل نیز در تیم توسعه با بلوبر همکاری نزدیکی دارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.