نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 بهمن 1401
ساعت 14:00

رونمایی رسمی یوبیسافت از بازی The Crew Motorfest

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت پس از درز خبری و در ادامه تایید اولیه، سرانجام از بازی جدید سری The Crew با عنوان The Crew Motorfest رونمایی کرد. این بازی که توسط استودیو Ivory Tower ساخته و یوبی‌سافت آن را منتشر می‌کند، قرار است در ادامه سال 2023 نیز منتشر شود. شما در ادامه تیزر معرفی این بازی را مشاهده می‌کنید.

وقایع بازی جدید پیرامون رویداد/فستیوال ویژه‌ای تحت عنوان Motorfest و در جزایر هاوایی جریان پیدا می‌کند. این بازی، یک تجربه ریسینگ/ماشین‌سواری مسابقه‌ای از نوع جهان‌باز است که در جزایر هاوایی و با ساخت‌های جنگلی، کوهستانی، آتشفشانی و ... خواهد بود. در نقشه این بازی امکان گردش و انجام دادن فعالیت‌های موجود به صورت تک نفره یا آنلاین و به همراه دوستان نیز وجود دارد. یوبی‌سافت وعده داده که در طول ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را از بازی منتشر خواهد کرد، که در این بین از هم‌اکنون بازیکنانی که تمایل به مشارکت در Insider Program و تست‌های بسته بازی دارند نیز می‌توانند ثبت نام انجام دهند. گفته شده که این برنامه در چند فاز صورت می‌گیرد و فاز اول قرار است با مشارکت دو هزار متقاضی و فقط در پلتفرم PC صورت بگیرد.

بازی The Crew Motorfest قرار است در سال 2023 برای Xbox Series X/S، PS4، PS5، Xbox One، Amazon Luna و PC (از طریق فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه یوبی‌سافت) عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.