نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 بهمن 1401
ساعت 16:00

سونی از بازی MLB The Show 23 رونمایی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و استودیو فرست پارتی پلی‌استیشن یعنی San Diego Studio اخیرا از نسخه بعدی سری بیسبال خودشان یعنی MLB The Show 23 پرده‌برداری کردند. این رونمایی که در جریان یک پست خبری در وبلاگ پلی‌استیشن انجام شده، اشاره شده که بازی قرار است برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch عرضه شود. شما در ادامه تریلر رونمایی را مشاهده می‌کنید.

با توجه به رونمایی اخیر، تصویر روی کاور بازی MLB The Show 23 مربوط به بازیکن تیم Miami Marlins یعنی Jazz Chisholm Jr است و برای تمامی این پلتفرم‌ها، از روز 6 فوریه (17 بهمن) قابل پیش خرید خواهد بود. این بازی قرار است با قیمت 60 دلار در کنسول‌های نسل هشتمی و نینتندو سوییچ، و 70 دلاری در کنسول‌های نسل نهمی به فروش برسد. نکته جالب دیگر این است که این بازی ساخته شده توسط سونی، از روز اول عرضه به صورت رایگان دراختیار مشترکین Xbox Game Pass نیز قرار می‌گیرد.

برای این بازی، قابلیت بازی به صورت cross-platform چندنفره و انتقال پیشرفت و فایل ذخیره بین پلتفرم‌ها نیز تایید شده است. همچنین نسخه نسل نهمی بازی شامل محتواهای انحصاری و بیشتری است که در دسترس بازیکنان PS5 و Xbox Series X/S قرار می‌گیرد. MLB The Show 23 در روز 28 مارس (8 فروردین) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.