نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 بهمن 1401
ساعت 11:00

سونی گزارش ها از پایین آوردن تولید PlayStation VR2 را تکذیب کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سونی اخیرا در بیانیه‌ای رسمی، گفته که گزارش‌ها درباره پایین آوردن تولید PlayStation VR2 صحت ندارد. لازم به ذکر است که اخیرا گزارشی از جانب رسانه بلومبرگ، ادعا کرده بود که سونی به دلیل پیش فروش پایین‌تر از حد انتظار اولیه برای هدست‌های نسل بعدی واقعیت مجازی PS VR، تصمیم گرفته تا تولید این هدست‌ها را نسبت به برآورد اولیه حدود یک میلیون دستگاه کاهش دهد.

با توجه به نشر این گزارش توسط بلومبرگ، سونی با ارسال بیانیه‌ای رسمی موضوع را رد کرده و گفته «این محصول جدید با اشتیاق و استقبال طرفداران مواجه بوده و برنامه بزرگی هم با همراهی بیش از 30 بازی از جمله Gran Turismo 7، Horizon Call of the Mountain و Resident Evil Village برای لانچ PS VR2 تدارک دیده است.» این صحبت‌ها و اعتماد به نفس سونی، در تضاد با گزارش اولیه بلومبرگ است که ادعا شده بود سونی از آمارهای پیش فروش PlayStation VR2 ناامید شده و قصد دارد با کاهش تولید این هدست‌ها به نصف، به آمار یک میلیون دستگاه تا پایان فصل جاری و مجموعا 1.5 میلیون دستگاه تا پایان سال مالی پیش رو برسد.

در هر صورت باید توجه داشت که سونی این موضوع را تکذیب کرده و با قدرت آماده موعد انتشار PlayStation VR2 برای روز 22 فوریه (3 اسفند) می‌شود. با توجه به گزارش‌های قبلی، این هدست‌ها که جایگزین هدست‌های PS VR هستند، دارای قابلیت‌های بسیار مدرن‌تری خواهند بود، هرچند همین ویژگی‌های جدید باعث می‌شود تا به صورت طبیعی از ویژگی Backward Compatibility پشتیبانی نکند و برای تجربه عناوین PS VR در هدست جدیدتر، نیاز به عرضه نسخه بروزشده این بازی‌ها و مخصوص PS VR2 خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.