نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 بهمن 1401
ساعت 09:00

دمو Wo Long: Fallen Dynasty به زودی در همه پلتفرم ها عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سازنده بازی Wo Long: Fallen Dynasty، طرفداران در روز 24 فوریه (5 اسفند) می‌توانند منتظر انتشار دمو قابل بازی و رایگان در همه پلتفرم‌ها باشند. گفتنی است که پیش از این نیز دمو رایگانی از بازی در دسترس قرار داشت، با این حال آن دمو فقط برای بازیکنان Xbox Series X/S و PS5 قابل استفاده بوده است.

با توجه به این گزارش، سازندگان تایید کردند که کلیه پیشرفت‌های حاصل شده طی تجربه این دمو جدید قابل انتقال به بازی نهایی نیز هست و به بازیکنان اجازه داده می‌شود تا در روز عرضه بازی نهایی، کار را از جایی که دمو را متوقف کردند پی بگیرند. به علاوه بازیکنانی که موفق به تکمیل این دمو شوند، پاداش ویژه Crouching Dragon Helmet را در بازی اصلی دریافت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین بازخوردهای وارد شده به دمو قبلی، پیرامون بازه زمانی کوتاه خنثی کردن ضربات بود و باید دید که این مورد در دمو تازه تعدیل می‌شود یا خیر.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در روز 3 مارس (12 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود. این بازی همچنین در همان روز اول عرضه، برای مشترکین سرویس Game Pass نیز قابل دریافت خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.