نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 بهمن 1401
ساعت 14:00

حضور Elle Fanning در Death Stranding 2 برای کوجیما بسیار مهم بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما اخیرا در جریان تازه‌ترین قسمت از پادکست Brain Structure به اهمیت بسیار بالای حضور بازیگر هالیوودی یعنی Elle Fanning در پروژه Death Stranding 2 اشاره کرد، و گفته که اگر این بازیگر نقش خود را رد می‌کرد، کوجیما عملا ممکن بود کل داستان را بازنویسی کند. گفتنی است که در جریان اپیزود اخیر این پادکست، کوجیما و Fanning هر دو در برنامه حاضر بودند و به تعریف از یکدیگر پرداختند. کوجیما درباره اهمیت نقش‌آفرینی Fanning چنین گفته است.

استعداد و جذابیت Elle باعث شد تا شخصیتی خلق شود که مثل هیچ کس دیگری نیست. واقعا نمی‌توانم خیلی درباره بازی اطلاعات به اشتراک بگذارم، ولی باید بگویم که نقش او بسیار بسیار مهم است. و بله، من نقش او در بازی را با ذهنیت خود Elle ساختم و نگرانی داشتم که این بازیگر پیشنهاد بازی در این نقش را رد کند.

همان‌طور که در خبرها نیز وجود داشت، در اپیزود اخیر پادکست Brain Structure بازیگر این نقش مرموز یعنی Elle Fanning نیز به تمجید از بازی پرداخت و گفت که این پروژه حتی در وضعیت فعلی و تکمیل نشده نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد. گفتنی است که Death Stranding 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، ولی درحال حاضر مراحل توسعه خود را برای عرضه روی PS5 می‌گذراند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.