نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 بهمن 1401
ساعت 14:00

اطلاعات تازه از مخفی کاری، گردش و ارزش تکرار در Resident Evil 4

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی کپ‌کام که بازی موردانتظار Resident Evil 4 remake را در صف انتشار دارد، در گذشته نیز ثابت کرده که اگر قصد گسترش دادن منبع اقتباس را در نسخه بازسازی داشته باشد، این کار را بدون دلهره انجام می‌دهد و دست خود را کاملا برای این تحولات باز می‌بیند. پیرامون بازی جدید ریمیک RE4 نیز وجود چنین تحولاتی قبلا تایید شده بودند و برای مثال می‌دانیم که مکانیک‌هایی نظیر دفع ضربات با استفاده از چاقو یا مکانیک parry، یکی از این موارد هستند. این بازی البته ویژگی‌های جدید بیشتری خواهد داشت که با توجه به نمایش‌ها، پیاده‌سازی گیم‌پلی مخفی‌کاری، لوکیشن‌های بیشتر، مسیرهای جدید و سلاح‌های تازه نیز از این دست هستند.

Yasuhiro Ampo و Kazunori Kadoi کارگردان‌های این عنوان، در مصاحبه تازه‌ای حالا درباره برخی ویژگی‌های جدید و همچنین اهمیت سازندگان به بالا بردن ارزش تکرار بازی جزئیات بیشتری را فاش کردند. در این ارتباط Ampo گفت:

در بازی اورجینال ما شاهد بودیم که بازی در بخش گیم‌پلی مبارزات، انتخاب‌ها و تنوع مناسبی دارد و از این جهت بسیار خوب عمل کرده بود. با این حال در دیگر بخش‌ها و خارج از گیم‌پلی مبارزات، چنین تنوعی وجود ندارد و انتخاب‌ها محدود است. ما در زمان توسعه نسخه ریمیک، به این موضوع توجه کردیم که چطور می‌توان راه‌هایی برای متنوع کردن ابعاد مختلف بازی پیدا کرد. اضافه شدن گیم‌پلی مخفی کاری و وجود داشتن سلاح‌های ویژه از آن جمله هستند. به علاوه بازیکنان می‌توانند روش‌ها و مسیرهای جدید و بیشتری هم پیدا کنند، که این موارد منجر به تجربه بازی به روش‌های متفاوت نیز می‌شوند.

لازم به ذکر است که در Resident Evil 4 remake، شخصیت Leon این قابلیت را دارد که با سیستم مخفی‌کاری نیز دشمنان را از بین ببرد، که این شامل حرکت نشسته و بی سر و صدا به سمت دشمنان و از بین بردن مخفیانه آن‌ها است. در این رابطه البته روش‌های مخفی کاری می‌تواند به استفاده از سلاح‌های جدید نظیر bolt thrower نیز گسترش پیدا کند و این سلاح نیز منحصرا طوری طراحی شده تا بی سر و صدا عمل کند.

عنوان Resident Evil 4 در روز 24 مارس (4 فروردین) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC عرضه می‌شود. شما می‌توانید پیش نمایش این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.