نویسنده: FariD سه شنبه، 19 آبان 1394
ساعت 08:20

مقایسه فریم ریت Fallout 4 بر روی کنسول های PS4 و Xbox One: نتایج شگفت آور

4 از 5

طبق گزارش منتشر شده توسط Digital Foundry، جدیدترین عنوان ارائه شده از سوی کمپانی بتسدا با نام Fallout 4 ممکن است از مشکلات قابل توجهی در زمینه فریم ریت در کنسول های PS4 و Xbox One رنج ببرد و نمونه هایی از افت فریم ریت تا حد پایین 20 فریم بر ثانیه نیز مشاهده شده است.

این کالبدشکافی انجام شده توسط دیجیتال فاندری به صورت تصویری بر روی شبکه یوتیوب قرار گرفته است. این می تواند خبری مایوس کننده باشد، به خصوص این که کمپانی بتسدا عنوان کرده بود که این بازی بر روی کنسول نسل حاضر سونی با فریم ریت ثابت 30 فریم بر ثانیه اجرا می گردد. با تمام این وجود، نمراتی که به این بازی در سایت های مختلف داده شده حیرت انگیز است.

بازی Fallout 4 در حال حاضر برای کنسول های PS4 و Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است و کسانی هم که بازی را پیش خرید کرده اند می توانند امشب بازی خود را شروع کنند. علاوه بر این، شرکت بتسدا در حرکتی با هدف نشان دادن روی بذله گوی خود، در حساب توییتر خود تصویری از نسخه یک دکتر را آپلود کرده که در آن برای کسانی که در این روزها به طور اجتناب ناپذیری مریض هستند، تجربه بازی Fallout 4 را تجویز کرده است تا هفته ای پرکیفیت داشته باشند. شایان ذکر است که به لطف کارکرد Remote Play شرکت سونی، صاحبان PlayStation Vita نیز می توانند بر روی دستگاه خود این بازی را به پیش ببرند.

داستان بازی Fallout 4 در ایالت بوستون امریکا روایت می شود، حدود 200 سال پس از ویران شدن کشور به خاطر یک انفجار هسته ای. همانند Fallout 3، بازیکنان از مرزهای Vault وارد زمین های بایری می شوند که موجودات وحشی و دیگر خطرات در آن ساکن است. Fallout 4 از موتور Creation بهره می گیرد، همان موتوری که وظیفه نیرودهی به بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را در کنسول های نسل قبل به عهده داشت، و لذا برای سخت افزار کنسول جدید مورد اصلاح قرار گرفته است.

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدئوی مقایسه ی فریم ریت در بازی Fallout 4 بین Xbox One و PS4 1394-08-19 50.73 MB 1,020 Download

FariD | اخبار | 10/11/2015
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 36
    تشکر: 6
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    این بازی عالی هستش !!! و واقعا هم ساختن بازی ای در این ابعاد و مطمئن شده از درست بودن تک تک نقاط اون کار سختیه

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط Mr.Berserk ویرایش شد
    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.