نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 30 مهر 1396
ساعت 21:07

تخفیف‌های این هفته‌ی Xbox Live برای کاربران گلد

4 از 5

در ادامه بازیهایی که در این هفته کنسول‌های Xbox One و Xbox 360 تخفیف خورده‌اند را مشاهده خواهید کرد

آخرین تخفیفات کنسول‌های Xbox One و Xbox 360 در شبکه‌ی Xbox Live برای کاربرانی که دارای عضویت گلد هستند، در دسترس قرار گرفته‌اند. بازیهای این هفته شامل عناوین بزرگ برای هردو کنسول می‌شود و همچنین نام چند عنوان که به تازگی عرضه شده‌اند نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

بازیکنانی که کنسول Xbox One دارند و همچنین دارای عضویت گلد هستند چند بازی ورزشی امسال را در میان تخفیفات مشاهده خواهند کرد: NBA Live 18: The One Edition با قیمت $۳۰/۳۰£، Madden 18 با قیمت ۴۰.۱۹$/۴۰.۱۹£، و همچنین بسته‌های پول مجازی عنوان NBA 2K18 شامل این تخفیفات می‌شوند. سه نسخه از NHL 18 هم شامل تخفیف شده‌اند. نسخه‌ی استاندارد با قیمت ۴۰.۱۹$/۴۰.۱۹£، در حالیکه نسخه‌های Delux و Super Delux به ترتیب با قیمت‌های ۵۳.۵۹$/۵۳.۵۹£ و ۶۷$/۶۰.۲۹£ به فروش می‌رسند.

دیگر تخفیف‌های قابل ذکر برای Xbox One از این قرارند: The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition  با قیمت (۲۰$/۱۴£)، XCOM 2 با قیمت (۲۴$/۱۸£) ، و Ghost Recon: Wildlands با قیمت (۳۰$/۲۷.۵۰£) . همچنین تمام دارندگان اکس باکس وان میتوانند بازی Fallout 4 را با قیمت ۲۰.۰۹$/۲۷.۵۰£ و Star Wars Battlefront Ultimate Edition را با قیمت ۴.۵۰$/۵،۲۵£ خریداری کنند. برای این دو عنوان عضویت گلد نیاز نیست.

در میان تخفیفات برای دارندگان Xbox 360 گزینه‌های زیادی وجود ندارد، اگرچه چند بازی مهم نیز در این لیست دیده می‌شوند. این هفته کاربران گلد می‌توانند عنوان Red Dead Redemption را با قیمت ۹.۸۹$/۸.۲۴£ خریداری کنند که با استفاده از قابلیت backward compatible بر روی Xbox One نیز قابل بازی خواهد بود. همچنین دیگر بازیهایی که شامل تخفیفات این هفته می‌شوند از این قرارند: The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition با قیمت ۳ دلار، GTA IV با قیمت ۸$/۷.۱۹£ و Bully Scholarship Edition با قیمت ۷.۴۹$/۶£.

این تخفیفات تا تاریخ ۲۴ اکتبر پابرجا هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.