نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 30 مهر 1396
ساعت 19:30

نسخه‌ی سوییچ Resident Evil Revelations دارای دو مینی‌گیم خواهد بود

0 از 5

در نسخه‌ی مخصوصی که از عنوان Resident Evil Revelations برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود دو مینی‌گیم اختصاصی وجود خواهد داشت

کپکام اعلام کرد که دو عنوان Resident Evil Reveltaions و Resident Evil Revelations 2 در نسخه‌های مخصوصشان برای کنسول نینتندو سوییچ دارای دو مینی‌گیم اختصاصی خواهند بود. یکی از این مینی‌گیم‌ها با نام Ghouls 'n Homunculi بازسازی یک عنوان کلاسیک کپکام به نام Ghosts 'n Goblins خواهد بود که با المان‌های سری Resident Evil ترکیب شده است.

Ghouls 'n Homunculi به عنوان بخشی از Reaident Evil Revelations 2 در نظر گرفته شده است. در این عنوان ۸ بیتی که یادآور خاطرات قدیم است، یکی از شخصیت‌های اصلی Resident Evil، بری برتون با آرتور شاه وارد درگیری می‌شود و در یک جزیره‌ی مرگبار به سلاخی کردن زامبی‌ها و دیگر موجودات نفرت انگیز می‌پردازد.

نسخه‌ی اصلی Resident Evil Elevations بر روی کنسول سوییچ نیز دارای یک مینی‌گیم اختصاصی خواهد بود. درحالیکه این بازی خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد، اما روندی که در آن بازی انجام می‌شود جالب توجه است. در این بازی که Ghost Ship Panic نام دارد باید به اهدافی برای دستیابی به امتیازات بالاتر تیراندازی کنید. بازیکنان باید به دسته‌هایی از زامبی‌های Resident Evil Revelations که در حال حرکت هستند، شلیک کنند و در عین حال باید برای کمبو ساختن تلاش کنند تا امتیازات بالایی کسب نمایند.

با اینکه Ghost Ship Panic در مقایسه با Ghouks 'n Homunculi خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد اما حداقل برای بازی کردن در بین صفحات بارگذاری مناسب است. اینکه بازیکنان قادر باشند در بین صفحات بارگذاری با مینی‌گیم‌ها سرگرم شوند تا نوامبر ۲۰۱۵ برای بسیاری از بازی‌ها ممنوع بود زیرا نامکو به تنهایی برای ۲۰ سال دارای حق ثبت اختراع برای اینکار بود. 

بازیکنان با انجام هردوی این بازیها Battlepoint بدست می‌آورند، از این بتل‌ پوینت‌ها در سیستم پولیِ مد Raid در بازی Resident Evil Revelations استفاده می‌شود.  

عناوین Resident Evil Revelations و Resident Evil Revelations 2 در تاریخ ۲۸ نوامبر (سه شنبه ۷ آذر) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. این بازیها را می‌توان به صورت جداگانه نیز دانلود کرد. در خرده فروشی‌ها این عنوان شامل یک بازی کارتی، Resident Evil Revelations و کد دانلود نسخه‌ی دوم است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.