نویسنده: فرشاد یکشنبه، 30 مهر 1396
ساعت 19:04

چرا نسخه PS4 بازی Deep Rock Galactic در دست ساخت قرار ندارد؟

5 از 5

چرا سازنده بازی Deep Rock Galactic از کنسول PS4 صرفنظر نمود؟

سازندگان زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند بجای کنسول PS4، بازی خود را بصورت انحصاری برای کنسول Xbox One تولید کنند. یکی از این عناوین، بازی Deep Rock Galactic استودیوی Ghost Ship Games است که تنها برای پلتفرم‌های Xbox One و PC در دست ساخت قرار دارد. اکنون Søren Lundgaard به عنوان موسس و مدیر عامل استودیوی Ghost Ship Games جزئیاتی را مبنی بر علت عدم ساخت این بازی برای کنسول PS4 ارائه کرده است. براساس اعلام Lundgaard، سازندگان بدنبال قابلیتی نظیر «دسترسی زودهنگام» (Early Access) هستند اما کنسول PS4 از این قابلیت برخوردار نیست؛ او گفت:

عدم وجود قابلیتی نظیر Game Preview، سنجش کیفیت بازی را برای ما پیش از عرضه نسخه کامل آن سخت می‌کند.

چنین چیزی از سوی سازندگان متفاوتی اعلام شده است و شاید یکی از علت‌هایی باشد که سازندگان بازی PUBG نسخه‌ای از آن را برای PS4 در نظر نگرفته‌اند. شاید با فراگیر شدن این موضوع، شرکت سونی اقدام به قرار دادن قابلیت دسترسی زودهنگامی در پلتفرم خود نماید.

لازم به توضیح است که استیم و Xbox هر دو قابلیت دسترسی زودهنگام را در اختیار سازندگان قرار داده‌اند؛ اینگونه آن‌ها قادر خواهند بود تا پیش از عرضه نسخه کامل بازی خود، بازخوردهای بازیکنان را نسبت به آن دریافت و در بازی اعمال کنند. قابلیت دسترسی زودهنگام Xbox تحت عنوان Xbox Game Preview شناخته می‌شود.

فرشاد | اخبار | 22/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.