نویسنده: نریمان عبدی یکشنبه، 30 مهر 1396
ساعت 18:09

کابوس‌های ناتمام: خلاصه نقدهای «شیطان درون 2 The Evil Within»

5 از 5

خلاصه‌ای از نقدهای جهانی عنوان «شیطان درون 2»

عنوان «شیطان درون 2» (The Evil Within 2) دومین ساخته پدر ژانر ترس، شینجی میکامی، در استودیو «تانگو» (Tango Gameworks) است که توانست تا حدودی نظر منتقدین را به خود جلب کند و بهتر از نسخه پیشین خود ظاهر شود. در ادامه با بازی مگ همراه شوید تا با هم مروری داشته باشیم بر خلاصه‌ای از نقدهای منتشر شده برای این بازی.

عنوان بازی به فارسی: شیطان درون 2

عنوان بازی به انگلیسی: The Evil Within 2

ژانر: اکشن، ترس و بقا

سازنده: تانگو گیمز

وب‌سایت God is a Geek

امتیاز: 90

بازی شیطان درون 2 عنوانی است که با استفاده از اتمسفر و مخفی‌کاری سعی در ایجاد موقعیت‌های بزرگی دارد؛ اما شیوه صداگذاری در این بازی به نحوی خوب است که موقعیت‌های وحشتناکی را فراتر از آنچه تا کنون دیده شده است ایجاد می‌کند.

وب‌سایت Easy Allies

امتیاز: 90

عنوان شیطان درون 2 (The evil within) کابوس بی‌رحمانه‌ای است که مدام شما را به چالش می‌کشد. اتمسفر ناامید کننده بازی در کنار عدم توانایی برای پیش‌بینی بازی و مبازات بی‌وقفه همیشه تعادل شما را به هم زده و درست در لحظه‌ای که نیاز به آسایش دارید با سختی بیشتری مواجه خواهید شد. بازی شیطان درون 2 به خوبی توانسته است عناصر سبک ترسناک کلاسیک را با ویژگی‌های مدرن آن تلفیق نماید.

وب‌سایت LaPS4

امتیاز: 85

گیم پلی شیطان درون 2 هیجان‌انگیزتر از نسخه اول این بازی است و از بخش‌های جهان باز برای کاوش و مأموریت‌های جانبی زیادی تشکیل شده است. هرچند عناصر ترسناک بازی به دلیل تمرکز بر روی کاوشگری و بقا به حاشیه رفته است ولی این موضوع به هیچ وجه باعث نمی‌شود که طرفداران نسخه قبلی و یا کسانی که تازه با این مجموعه آشنا شده‌اند از آن ناامید شوند.

وب‌سایت GameSpot

امتیاز: 80

اگرچه این بازی ترسناک تفکر محور به‌طورکلی چیز جدیدی ارائه نمی‌دهد، اما به ندرت پیش می‌آید که بازیکن در آن خسته شده و بازی او را بارها و بارها شگفت‌زده می‌کند. بخش داستانی 15 ساعته بازی آن‌قدر طولانی و شگفت‌انگیز است که به طور تحسین‌برانگیزی لحظات هولناکی را، زمانی که به آن‌ها نیاز است ایجاد می‌کند. علاوه بر این موضوع شما می‌توانید به طور آزادانه در بازی به جستجو بپردازید و هر آنچه که دلتان می‌خواهد را دنبال کنید.

وب‌سایت Game Informer

امتیاز: 78

عنوان شیطان درون 2 (The evil within) یک بازی ترسناک است که سعی دارد با گسترش خود به عنوان یک شاخص در ژانر ترس شناخته شود، هرچند برخی از عناصر خود را از دیگر آثار این ژانر وام گرفته است. فرآیند بازی و منحنی دشواری آن راضی کننده و به گونه‌ای است که نیاز به کاردانی و استراتژی دارد ولی ساختار آن به خوبی و برای ارائه یک ایده جدید و هیجان‌انگیز پرداخت نشده است.

وب‌سایت Destructoid

امتیاز: 70

بازی شیطان درون 2 در اغلب اوقات نامتعادل و ناهموار است؛ هرچند شاید هدف آن‌ها هم همین موضوع بوده است. به‌هرحال اگر هم هدف آن‌ها این مورد نبوده، آن‌قدر در بازی خون، ترس و صحنه‌های خشونت‌بار وجود دارد که شما را برای مدتی به هیجان بیندازد.

وب‌سایت Trusted Reviews

امتیاز: 60

اگرچه ممکن است حسی ترسناک در یک محیط جهان باز دست یافتنی باشد؛ ولی شیطان درون 2 آن را کشف نکرده است. به خاطر تلاش بازی برای ارائه سبک گیم پلی نوین بیشتر نسبت به عناصر کلاسیک ویژه شینجی میکامی، کیفیت نهایی بازی تنزل یافته و بیشتر زمان شما را با جمع‌آوری منابع و کاوش‌های خسته‌کننده پر می‌کند.

وب‌سایت Metro GameCentral

امتیاز: 40

یک بازی بدتر از نسخه ناقص قبلی که اکشن طراحی شده آن همانند تلاش‌های کلیشه‌ای آن برای ترسناک بودن بی‌اثر و بی‌فایده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.