نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 01 آبان 1396
ساعت 14:16

اتمام ساخت بازی Call of Duty: WW2 و انتشار تصویر جدید

0 از 5

فرآیند ساخت بازی Call of Duty: WW2 تکمیل شد

تنها حدود یک هفته دیگر به عرضه بازی Call of Duty: WW2 باقی مانده است. بر مبنای گزارشات ارائه شده، مراحل ساخت و توسعه این بازی تکمیل شده و به پایان رسیده است. رئیس استودیوی Sledgehammer Games آقای Glen Schofield اخیراً در صفحه توییتر اظهار داشته که تمامی مراحل ساخت این بازی از قبیل تحقیقات، نویسندگی و هر چیز دیگر، پس از 3 سال به اتمام رسید.

بعلاوه آقای Glen Schofield در صفحه توییتر، تصویر جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: WW2 منتشر کرد که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. اگرچه این تصویر، چیز زیادی نشان نمی‌دهد.

بازی Call of Duty: World War 2  عنوانی در ژانر شوتر اول شخص است که در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. کمپانی اکتیویژن مسئولیت انتشار این عنوان را بر عهده دارد.

Call of Duty: World War 2  از لحاظ شوتر اول شخص بودن مشابه بازی های قبلی این سری است، اما یک سری سیستم های حرکتی موجود در بازی های اخیر این سری، از قبیل پرش دوبل و دویدن روی دیوار از این بازی حذف شده اند. همچنین این بازی اولین بخش از سری Call of Duty است که ویژگی بازیابی سلامتی در آن وجود ندارد.

دیدن این تصویر ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد. اگر هنوز مایل به دیدن تصویر هستید کلیک کنید

برای مخفی کردن تصویر کلیک کنید

2

 

م.حافظ | اخبار | 23/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.