نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 اسفند 1401
ساعت 11:00

کونامی از علاقه طرفداران برای بازی های بیشتر Castlevania مطلع است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان انتشار آخرین بازی از سری اصلی Castlevania مدت زمان بسیار زیادی می‌گذرد و این مجموعه را هم به یکی دیگر از IP های محبوب شرکت کونامی تبدیل می‌کند که مدت‌هاست در خاموشی به سر می‌برند. این ناشر قدیمی ژاپنی، البته چند وقتی است که فعالیت خودش را شدت بخشیده و شایعاتی از احیا برخی عناوین قدیمی آن‌ها وجود دارد. در ارتباط با Castlevania نیز این شرکت با همکاری نتفلیکس یک مجموعه انیمیشنی از آن منتشر کرد که با استقبال مثبت و گسترده‌ای هم مواجه بود و آن‌ها همچنین بازی‌های قدیمی مختلفی از این سری را در قالب کالکشن برای پلتفرم‌های جدید هم عرضه کردند. در یک مورد تازه نیز این شرکت با همکاری Motion Twin بسته الحاقی Return to Castlevania را برای بازی Dead Cells عرضه کرد.

این موارد گرچه نشانه‌های خوبی است اما بیش از هر چیز برای طرفداران عرضه یک بازی جدید و مدرن از سری اهمت دارد، موضوعی که در برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها نیز چنین پروژه‌ای تایید شده بود. در ارتباط با آینده سری کسلوانیا، اخیرا Tsutomu Taniguchi از کونامی مصاحبه تازه‌ای با IGN انجام داده که در ادامه مشاهده می‌شود.

کونامی از هیجان و اشتیاقی که طرفداران نسبت به سری دارند و در فضای آنلاین مطرح می‌کنند آگاهی دارد و این موضوع اتفاقا برای شرکت دلگرم کننده نیز هست. ما می‌دانیم که طرفداران بازی‌های بیشتری می‌خواهند. ما با دو کالکشن Castlevania Anniversary Collection و Castlevania Advance Collection سعی کردیم عناوین قدیمی که برای طرفداران محبوب هستند را بازگردانیم و در پلی‌استیشن و موبایل دو بازی Rondo of Blood و Symphony of the Night هم در دسترس هستند. همچنین Grimoire of Souls هم از طریق Apple Arcade منتشر شد. علیرغم همه این‌ها، ما می‌دانیم که طرفداران همیشه عناوین بیشتری می‌خواهند و اینکه ما هم به چنین کاری علاقمند هستیم. بنابراین پیدا شدن این فرصت که یک کراس‌اور از طریق بازی Dead Cells داشته باشیم چیزی بود که سخت می‌شد از آن گذشت.

انتشار این خبرها، خصوصا در دوره زمانی فعلی که شایعات و درزهای خبری تایید نشده از حضور کونامی در E3 2023 و رونمایی از بازی‌هایی نظیر Metal Gear Solid 3 remake و بازی جدید از سری کسلوانیا وجود دارد، در نوع خود جالب‌توجه است. درنهایت باید دید که این شایعات صحت پیدا می‌کنند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.