نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 اسفند 1401
ساعت 09:00

نینتندو قیمت 70 دلاری Tears of the Kingdom را منصفانه می داند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی نینتندو حدود یک ماه پیش رسما از نام بازی بعدی سری زلدا و دنباله Breath of the Wild، یعنی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom رونمایی کرد. این بازی که قرار است حدود دو ماه دیگر منتشر شود، با توجه به تایید رسمی قرار است با برچسب قیمتی 70 دلاری عرضه شود و این عنوان را به اولین بازی نینتندو با چنین ارزش‌گذاری تبدیل می‌کند. در این رابطه البته چند سالی هست که از زمان شروع کنسول‌های نسل نهمی، ناشران مختلف چنین رویه‌ای را دنبال کردند ولی گرفتن این تصمیم درباره نینتندو که بازی خود را برای کنسول بازی قدیمی‌تر و نسل هشتمی نینتندو سوییچ عرضه می‌کند سوالاتی را ایجاد کرد.

پیرامون این موضوع، داگ باوزر رئیس نینتندو آمریکا اخیرا گفته که بازی جدید زلدا واقعا کامل است و تجربه به شدت درگیرکننده‌ای خواهد بود و این قیمت‌گذاری درواقع نشان‌دهنده ارزشی است که بازی به همراه خود دارد. او در این رابطه گفت:

ما به این نگاه می‌کنیم که بازی چه چیزهایی را ارائه می‌کند و فکر می‌کنم که طرفداران، تجربه این عنوان را واقعا کامل و به شدت درگیرکننده خواهند دید. قیمت گذاری که روی بازی شده درواقع تاثیرگرفته از ارزش بالای تجربه آن است و اینکه در ارتباط با این مورد خاص طرفداران می‌توانند منتظر چه نوع بازی باشند. البته باید بگویم که تعیین این برچسب قیمتی لزوما هم قرار نیست در همه بازی‌های بعدی اعمال شود. در هر صورت گذاشته شدن این قیمت حالا تبدیل به یک روند رایج در آمریکا، اروپا و جاهای دیگر شده و اینکه قیمت‌گذاری هم می‌تواند بسته به خود بازی‌ها متفاوت باشد.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در روز 12 می (22 اردیبهشت 1402) برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.