نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 فروردين 1402
ساعت 11:00

Redfall از آخرین نسخه موتور گرافیکی Unreal Engine استفاده نمی کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان خلاق بازی شدیدا موردانتظار Redfall، اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرده که این عنوان از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده می‌کند و به این ترتیب در ساخت بازی، آخرین نسخه این ابزار بازیسازی یعنی نسخه 5 که چند سالی هست عرضه شده استفاده نشده است. پیرامون دلیل این تصمیم، Harvey Smith گفته که عرضه Unreal Engine 5 عملا در میانه مراحل ساخت این پروژه انجام شد. او در این ارتباط گفت:

ما در اواسط پیشرفت این پروژه قرار داشتیم که اپیک گیمز از نسخه جدید یعنی Unreal Engine 5 رونمایی کرد. ما این بازی را براساس Unreal Engine 4.26 ساخته‌ایم. اگر وقت کافی دراختیار بود، ما احتمالا کار را به نسخه پنجم منتقل می‌کردیم، ولی در عین حال وقت و کار زیادی صرف شد تا از نسخه معمولی به همین نسخه 4.26 ارتقا انجام دهیم.

لازم به ذکر است که فرایند ساخت بازی به عنوان یک پروژه نرم‌افزاری، مراحل پیچیده و چالش‌های زیادی دارد که گرچه اپیک گیمز از انتقال راحت‌تر از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5 گفته بود، ولی توسعه‌دهندگان برای هر پروژه نیاز به ساخت ابزارها و برنامه‌های سفارشی مختص به بازی خودشان را نیز دارند و خصوصا در میانه انجام پروژه، ارتقا دادن همه این ابزارها می‌تواند وقت زیادی را طلب کند.

Redfall در روز 2 می (12 اردیبهشت) برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.