نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 خرداد 1402
ساعت 11:00

نسخه Deluxe بازی AC Mirage آیتم های Prince of Persia خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی موردانتظار Assassin’s Creed Mirage سرانجام نمایش مهمی از گیم‌پلی و تعیین تاریخ عرضه را در رویداد اخیر PlayStation Showcase دریافت کرد. این بازی که قرار است در 12 اکتبر (20 مهر) تحت پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر شود، برخلاف عناوین سال‌های قبل این سری قرار نیست با قیمت کامل وارد بازر شود و برای تهیه آن هزینه 50 دلاری تعیین شده است. در این زمینه البته بازی نسخه Deluxe Edition هم خواهد داشت که با توجه به معرفی اخیر، قرار است با برچسب قیمتی 60 دلاری عرضه شود.

در رونمایی تازه مربوط به نسخه Deluxe Edition این بازی، آیتم های اضافی که برای خریداران نسخه گنجانده شده نیز فاش شده که مهم‌ترین آن‌ها، مربوط به آیتم تزئینی و پوششی با محوریت Prince of Persia است. در کنار این آیتم، Sand Eagle، Sand Horse، Sand Outfit، Hourglass of Time، Sand Sword، Dagger of Time و رنگ‌های اختصاصی قابل استفاده برای لباس‌ها نیز از جمله دیگر آیتم‌های پاداش برای خریداران این نسخه با محوریت سری Prince of Persia است. همچنین کتابچه دیجیتالی 78 صفحه‌ای یا art book در کنار موسیقی متن منتخب و دیجیتالی نیز از دیگر آیتم‌های پاداش معرفی شده‌اند.

Assassin’s Creed Mirage در روز 12 اکتبر (20 مهر) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. مشترکین سرویس Ubisoft+ نیز در روز اول عرضه امکان دسترسی به بازی را پیدا خواهند کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.