نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 آبان 1402
ساعت 11:00

کپکام برنامه ارتقا موتور بازیسازی RE Engine به REX Engine را دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام از سال 2017 و عرضه بازی Resident Evil 7، موتور بازیسازی جدید خود یعنی RE Engine را رونمایی کرد که از آن زمان تاکنون، شاهد تحول چشمگیر بازی‌های این شرکت به نسبت عناوین گذشته آن‌ها بوده‌ایم. تاکنون بازی‌های بزرگی نظیر Resident Evil 7، Monster Hunter Rise تا دو بازی اخیر شرکت یعنی Resident Evil 4 و Street Fighter 6 با استفاده از این موتور گرافیکی ساخته و عرضه شدند و از نظر فنی و بصری نیز از بهترین‌های موجود در این صنعت هستند.

با توجه به یک گزارش تازه، توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار در کپ‌کام ظاهرا به دنبال ارتقا و اضافه کردن ویژگی‌های مدرن به آن هستند. در ادامه این گزارش، اشاره شده که ورژن جدید این موتور بازیسازی با عنوان REX Engine شناخته می‌شود و گرچه از بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کنونی موتور RE Engine استفاده می‌کند، ولی اضافه بر آن‌ها قابلیت بکارگیری از تکنولوژی‌های روز و جدیدتر را هم به بازیسازان شرکت خواهد داد. کپ‌کام گفته که این تحولات و اضافه شدن ویژگی‌های جدید، به صورت مرحله به مرحله خواهد بود.

کپ‌کام البته دقیقا مشخص نکرده که نسخه جدید موتور گرافیکی خود را با کدام بازی رونمایی می‌کند، ولی بازی بزرگ بعدی این کمپانی ژاپنی یعنی Dragon’s Dogma 2 می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای این اتفاق باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.