نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 آبان 1402
ساعت 09:00

کپکام یک بازی بزرگ و معرفی نشده را در آینده نزدیک عرضه می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت ژاپنی کپ‌کام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازیگران صنعت گیم، تاکنون سال درخشانی را از نظر فروش و درآمدزایی پشت سر گذاشته است. این شرکت اخیرا گزارش مالی خود برای نیمه اول سال مالی جاری را هم منتشر کرد که نشان می‌داد درآمدزایی صورت گرفته کاملا با پیش‌بینی‌های قبلی منطبق بوده است. در ارتباط با عرضه بازی‌های بعدی تا پایان سال مالی جاری، تاکنون فقط بازی Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy برای ژانویه 2024 تایید شده، ولی گزارش اخیر از عرضه یک بازی بزرگ و معرفی نشده نیز خبر می‌دهد.

در یکی از بخش‌های گزارش مالی تازه کپ‌کام، این شرکت اعلام کرده که تا قبل از 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403) قصد عرضه یک بازی بزرگ و رونمایی نشده را دارد. به صورت مشخص شرکت در پاسخ به این سوال سرمایه‌گذاران که چگونه تا پایان سالی مالی قصد فروش 45 میلیون نسخه بازی را دارد، گفته که در نیمه دوم این سال مالی و با عرضه Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy و یک بازی بزرگ ومعرفی نشده، امیدوار است به این آمار دست پیدا کند.

کپ‌کام البته توضیحات بیشتری درباره این بازی معرفی نشده نداده ولی اگر قصد حدس زدن درباره یک بازی با فروش میلیونی باشد، احتمالا به فرنچایزها بزرگی نظیر Resident Evil یا Monster Hunter ارتباط خواهد داشت. همچنین احتمال رونمایی از یک پروژه ریمیک/بازسازی از عناوین کلاسیک شرکت نیز وجود دارد. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که این بازی در چه زمانی رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.