نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 آبان 1402
ساعت 09:00

به زودی سرویس اتصال به توییتر در PS5 و PS4 حذف می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سونی به تازگی گزارش‌های اولیه از حذف شدن امکان اتصال به سرویس توییتر در کنسول‌های PS5 و PS4 را تایید کرده است. این گزارش که اولین بار توسط Wario64 منتشر شده بود، به نزدیک بودن قطع سرویس در کنسول‌های سونی اشاره داشت و اینکه پلتفرم توییتر (درحال حاضر با عنوان X) امکان همگام‌سازی با حساب‌های کاربری پلی‌استیشن را نخواهد داشت.

با توجه به تاییدیه سونی، زمان دقیق حذف این سرویس نیز برای هفته آینده یعنی 13 نوامبر (22 آبان) تعیین شده است. پس از این تاریخ، تمامی سرویس‌های مرتبط نظیر به اشتراک‌گذاری تصاویر، کلیپ‌های ویدیویی و تروفی‌ها در صفحات شخصی بازیکنان در پلتفرم X از پلی‌استیشن برداشته می‌شود. به علاوه بازیکنان همچنین دیگر قادر به دیدن پست‌های توییتر در این کنسول‌ها نیز نخواهند بود. گفتنی است که به کاربران توصیه شده در صورتی که مایل به ادامه به اشتراک‌گذاری در پلتفرم X هستند، بایستی تصاویر ذخیره شده در کنسول را از طریق اپلیکیشن پلی‌استیشن دانلود و به صورت مستقیم در صفحات خودشان در X ارسال کنند.

پیرامون این تصمیم، سونی دلیل خاصی را مشخص نکرده اما باید توجه داشت که پیش از این ایکس‌باکس هم تصمیم مشابهی را در اوایل سال 2023 گرفته بود. به این ترتیب از هفته آینده، تنها پلتفرم نینتندو سوییچ امکان همگام‌سازی و ارسال خودکار محتوا از کنسول به پلتفرم X را خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.