نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 08 آذر 1402
ساعت 13:30

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپکام سرانجام در نمایش جدید بازی Dragon’s Dogma 2 از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی کرد.

در جریان این نمایش، کمپانی کپکام جزئیات بیشتری درباره‌ی جهان بازی نقش‌آفرینی موردانتظار خود به اشتراک گذاشت و باخبر شدیم که Dragon’s Dogma 2 در دنیایی موازی با دنیای بازی قبلی جریان دارد و ۴ برابر بزرگ‌تر از آن است. با وجود اینکه نمی‌دانیم دقیقاً این موضوع چه تأثیری بر داستان این دنباله می‌گذارد و چه ارتباطاتی با قسمت پیشین دارد اما بازیکنان بار دیگر شاهد کنده شدن قلب شخصیتشان توسط اژدهای نمادین سری خواهند بود تا مجدداً تبدیل به اریزن (Arisen) شوند. این بار، بازیکنان درگیر اتفاقات پادشاهی ورماند (Vermund) خواهند شد که ملکه‌ی آن، دیسا (Disa)، اریزن تقلبی‌ای را به عنوان پادشاه سرزمین برگزیده است.

همزمان با این اتفاقات اما پادشاهی بتال (Battahl) که تحت رهبری کشیش اعظمی به نام نادینیا (Nadinia) است، با اریزن و پاون‌ها (Pawn) رفتار متفاوتی نسبت به پادشاهی ورماند دارد. با این حال، ملت بتال معتقد هستند که اژدها تهدیدی جدی به حساب می‌آید که باید سریعاً با آن مقابله شود. نادینیا و دیسا تنها شخصیت‌های اصلی بازی نخواهند بود و کاراکترهای مختلفی در طول بازی به ایفای نقش می‌پردازند و داستان بازی را جلو می‌برند. در کنار این‌ها، شاهد مناطق جدیدی مانند قلمروی مقدس الف‌ها نیز هستیم که برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند.

با اعلام رسمی کپکام، بازی Dragon’s Dogma 2 در دو نسخه‌ی استاندارد و دیلاکس در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد و پیش‌فروش این عنوان نیز هم‌اکنون آغاز شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.