شهریور ماه گذشته بود که جدائی معمار ارشد طراحی موتور گرافیکی Fox Engine آقای Julien Merceron از کونامی تبدیل به خبر اول خبرگزاری ها شد . به گمان عمومی دلیل اصلی این جدائی در آن زمان تغییر سیاست های کونامی برای پایان دادن به ساخت بازی های AAA و وارد شدن به بازار بازی های تلفن های هوشمند به حساب می آمد که بعدها کونامی این موضوع را تکذیب نموده و با بیانیه ای رسمی اعلام کرد دنباله ی عناوین اصلی AAA این شرکت از قبیل Metal Gear Solid ، Sildent Hill ، Castlevania و PES ساخته خواهند شد . به هر حال بعد از جدائی Julien Merceron خبری از ایشان در دست نبود تا اینکه روز گذشته بطور رسمی به استخدام Bandai Namco در آمدند تا بر روی ساخت موتور گرافیکی جدید این شرکت کار کنند . با پیشینه ای که از ایشان سراغ داریم و نمونه های خلق شده با موتور گرافیکی Fox Engine که MGS 5 Phantom Pain نمونه ی بارز آن است، باید امیدوار باشیم بعد از تحقق این هدف تغییر شگرفی بر گرافیک عناوین تولید شده توسط Bandai Namco ایجاد شود .
سازنده ی موتور گرافیکی Fox Engine به Bandai Namco پیوست
برچسبها
نظرات