نویسنده: Mr.Berserk سه شنبه، 08 دی 1394
ساعت 10:44

مشکل فریم ریت Halo Reach در کنسول Xbox one

5 از 5

Halo Reach یکی از بازیهایی که با استفاده از Backward Compatibility برای Xbox One قابل استفاده شده بنظر از مشکل افت فریم ریت رنج میبره .کاربران مختلفی از مشکل افت فریم ریت بازی شاکی بودن اینکه در مد نرمال وقتی دشمنان زیاد میشدن فریم ریت به 10 Fps میرسیده .یا بعضی گفتن که بازی اصلا قابل بازی کردن نبوده Kirk Hamilton از سایت Kotaku بعد از تست بازی گفته که اینکه بگیم HALO REACH  قابل بازی نیست یکم زیاده روی هست ولی در این حال  بازی  مشکل دار و کمی آزار دهنده شده.ویدئوی زیر تفاوت بین نسخه های مختلف بازی رو نشون میده
نسخه 360 تقریبا روی 30 fps ثابت میمونه ولی در ورژن One افت فریم وجود داره البته نه به اونصورت که بازی غیر قابل اجرا نباشه.
 

Mr.Berserk | اخبار | 29/12/2015
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 73
    تشکر: 37
    تشکرشده: 51

    بابا اینا خیلی حساسن .... به خدا دنیا این قدر ارزش نداره :ha:

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: K-D
    بابا اینا خیلی حساسن .... به خدا دنیا این قدر ارزش نداره :ha:

    مطمئنا این مشکل رو با آپدیت برطرف میکنن . افت فریم اینطوری برای عنوانی به این بزرگی خیلی چیز بدیه . بطور کلی افت فریم بده اما برای بازی های FPS بدتره :ha:
    آخه تا 13 فریم افت اون هم روی Xbox one ، اگه Crytech بازی رو ساخته بود الان میامد میگفت سخت افزار Xbox One برای این بازی ضعیفه :grin:

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.