نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 20 دی 1394
ساعت 00:08

Mod فوق العاده ی 4 Fallout برای ایجاد گرافیک Cel-Shade

4.5 از 5

بواسطه ی عرضه ی Mod های گوناگون در جامعه ی کاربران بازی Fallout 4 ، امکان اجرای بازی با گرافیک به مراتب بالاتر از استانداردی که بازی در ابتدا به مخاطبینش ارائه میدهد محیا شده است اما یکی از طرفداران بازی سلیقه ای متفاوت در اجرای بازی محبوبش دارد . "Reddit_is_wrong" با استفاده از SweetFX فضای بازی را به حال و هوای Borderlands یعنی گرافیک Cel-Shade برده است . Reddit_is_wrong برای رسیدن به این هدف از SweetFX و ترکیبی از Mod های دیگر استفاده کرده است . کاربران علاقه مند میتوانند از طریق سایت منبع راهکار ایجاد این فضا را بیاموزند و خود نیز تجربه کنند . Reddit_is_wrong در اینباره میگوید :
" من ابتدا با SweetFX شروع به ایجاد تغییرات کردم . بعد در فایل های .ini بازی تغییرات مورد نیاز را اعمال کردم تا تصویر Cartoon Cel-Shade را فعال کنم . علاقه مندان میتوانند بر اساس صلاحدید خودشان فایلهای .ini را ویرایش کنند . "
شاید روزی برسد که به گفته ی Reddit_is_wrong استودیوی Bethesda به این نتیجه برسد که بازی Fallout با گرافیک Cel-Shade جذابیت بیشتری نسبت به گرافیک حقیقی آن دارد . نظر شما در اینباره چیست ؟

fallout-4-cel-shade

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.