نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 22 دی 1394
ساعت 15:57

بازی For Honor بخش داستانی تک نفره خواهد داشت

4 از 5

یکی از عناوین ارزشمند یوبیسافت که قرار است امسال روانه ی بازار شود For Honor خواهد بود . عنوانی که از ابتدای معرفی بیشتر شبیه به یک بازی سبک مولتی پلیر بود تا یک عنوان تک نفره . بنا به گفته ی Stephane Cardin تهیه کننده ی بازی :
"یکی از بیشترین سوالاتی که در رابطه با بازی For Honor از ما پرسیده شده است وجود بخش داستانی تک نفره در بازیست . ما در گذشته اعلام کرده بودیم که بازی بخش داستانی خواهد داشت و حالا مجدد این موضوع را تایید مکنم که For Honord بخش پیش روی بصورت تک نفره دارد . این موضوع یکی از قسمت های کلیدی پروژه است که ما در حال کار بر روی آن هستیم . بنده برای نمایش این بخش به شما طرفداران بسیار هیجان زده هستم و مطمئنا همانطور که بخش چند نفره ی بازی را به شما عزیزان نشان دادیم در مورد بخش داستانی تک نفره ی بازی هم به محض آماده شدن ویدیوی مربوط به آن را عرضه خواهیم نمود . فقط باید کمی صبر کنید "
بازی For Honor اولین بار در E3 سال گذشته معرفی شد و از همان ابتدا طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نمود . مطمئنا For Honor یک بازی چند نفره در سبک Hack & Slash میباشد که نیازی نیست حتما بصورت مولتی پلیر آن را انجام دهید .


برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.