نویسنده: FariD پنج شنبه، 01 بهمن 1394
ساعت 10:47

یوبی سافت: موتور بازی The Division از تمام قدرت PS4 و X1 استفاده می کند

4 از 5

موتور SnowDrop که بازی Tom Clancy's The Division از آن بهره می برد قادر است از نهایت توان سخت افزاری PS4 و Xbox One استفاده کند. این گفته را آقای مگنوس یانسن، مدیر خلاق یوبی سافت مطرح کرده است.
آقای یانسن در مصاحبه ای که شبکه EPNdotTV با ایشان مطرح کرده گفت: «با موتور 
SnowDrop ما قادریم بیشترین استفاده را از هر پلتفرم بگیریم. کامپیوتر خانگی یا PC یک پلتفرم فوق متنوع است، چرا که پیکربندی های مختلفی برای آن وجود دارد و به کمک آن چیزهای بسیار زیادی می توانید داشته باشید. مثلاً می توانید دو یا سه مانیتور داشته باشید، لذا کسب بیشترین بهره از این پلتفرم به معنای آن است که مجبوریم از سه مانیتور بر روی PC پشتیبانی کنیم. همچنین مجبوریم از تنظیمات رندر قوی تر، فریم ریت آزاد و GPU های چندگانه پشتیبانی نماییم، چرا که چیزی که این پلتفرم طلب می کند همین است».
وی در ادامه گفت: «و برای ما، این مایه مباهات است که از هرکسی که پول هزینه می کند و بازی را می خرد پشتیبانی کنیم و امکان کسب بیشترین بهره از سخت افزار را به او ببخشیم. ما از هر کوچکترین سیکل در تمامی پلتفرم ها به صورت بیشینه استفاده می کنیم و همین که نگذاریم سخت افزار کاربردی افراد بلااستفاده بماند برای ما مایه غرور است».
عنوان The Division برای انتشار سراسری در تاریخ 8 مارس (18 اسفند) برنامه ریزی شده و کنسول های هدف آن PS4 و X1 و PC می باشند. نسخه بتای این بازی در تاریخ 29 ژانویه (9 بهمن) در دسترس خواهد بود.این بازی توسط کمپانی Ubisoft Massive و طی همکاری با دو استودیوی بزرگ صنعت بازی به نام های Annecy و Reflections توسعه یافته است. داستان The Division در شهر نیویورک امریکا روایت می شود و به روزهای پس از شیوع یک بیماری رمزآلود در جمعه سیاه (بلک فرایدی) مربوط می گردد. تنها به فاصله 5 روز، دولت به واسطه گسترش این بیماری همه گیر سقوط می کند و منابعی نظیر آب و غذا برای نجات یافتگان جیره بندی می گردد. این اتفاقات باعث ایجاد یک آشوب و هرج و مرج گسترده می شود.
بازیکنان در این بازی «گروه راهبردی وطن (SHD)» را شکل می دهند و به هر وسیله ممکن به سرپا کردن مجدد جامعه کمک می کنند. SHD یک گروه متخصص است که ظاهراً زندگی معمولی ای دارند اما دولت ایالات متحده به آن ها مجوز مبارزه با تهدیدهای گوناگونی که توسط این بیماری ایجاد شده اند را داده است.
بیش از سه سال است که عنوان The Division در دست توسعه قرار دارد. این بازی نخستین بار در کنفرانس خبری یوبی سافت در E3 2013 معرفی شد. یوبی سافت اخیرا نیز در مورد موتور SnowDrop مورد استفاده در این بازی صحبت کرده است و گفته است که با استفاده از این موتور به دنبال آن است که تصاویر خیره کننده ای را در نسخه نهایی بازی ایجاد کند.

FariD | اخبار | 21/01/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    با این حال من موندم چطوری انقدر گرافیک بازی در این تریلر جدید اومده پایین :sl:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    این همه خبر از دیویژن امیدوارم بازیه خوبی باشه چون خیلی مشتاقم بازی کنم :in-lo:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: reza maleki
    این همه خبر از دیویژن امیدوارم بازیه خوبی باشه چون خیلی مشتاقم بازی کنم :in-lo:

    واقعا اگه قرار باشه بعد 3 سال کار کردن رو یک بازی خوب درنیاد که عواملش برن وردست جناب خان لبوفروشی عمرشونو بهتر صرف کردن :ha:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.