نویسنده: رهام جمعه، 02 بهمن 1394
ساعت 21:41

راه های دستیابی به نسخه بتا عنوان The Division

3.5 از 5

آیا قصد دارید تا به نسخه بتا عنوان The Division دستیابی پیدا کنید اما نمی دانید چگونه؟! هیچ جای نگرانی نیست زیرا که در ادامه به شما راه های دستیابی به نسخه بتا عنوان ذکر شده را خواهیم گفت.
همانطور که می دانید نسخه بتا The Division هفته آینده منتشر خواهد شد و نسخه بتا Xbox One این عنوان از 28 ژانویه (8 بهمن ماه) و نسخه کامپیوتر های شخصی و PS4 از 29 ژانویه (9 بهمن ماه) الی 31 ژانویه (11 بهمن) قابل تجربه خواهد بود. خب همانطور که پیداست زمان زیادی به عرضه نسخه بتا The Division نمانده است اما برایتان خبر خوبی داریم آن هم این است که شما 48 ساعت قبل از عرضه این نسخه بتا قادر به pre-load آن خواهید بود البته این موضوع زیاد هم دور ذهن نیست زیرا که نسخه کامپیوتر های شخصی این عنوان حجمی معادل 26 گیگابایت دارد!
یکی از روش های 100 درصد تضمینی برای دستیابی به نسخه بتا این عنوان پیش خرید کردن این عنوان برای یکی از پلتفرم های PS4، Xbox One و کامپیوتر های شخصی می باشد اما اگر قصد پرداخت هیچ گونه مبلغی بابت این عنوان را ندارید می بایستی عنوان The Division را در شبکه های اجتماعی توییتر، اینستگرام  دنبال کنید زیرا که بعضی اوقات در این شبکه ها کد های نسخه بتا عناوین قرار داده می شود. همچنین شما می توانید در سایت رسمی این عنوان ثبت نام نمایید و در قرعه کشی شرکت کنید شاید قرعه به اسم شما در بیآید. اگر طی هیچکدام از راه های ذکر شده به کد نسخه بتا این عنوان دستیابی پیدا نکردید هیچ جای نگرانی نیست زیرا که همانند گدشته، کمپانی Ubisoft در روز پایانی نسخه بتا این عنوان به بازیکنان بیشتری کد نسخه بتا آن را می دهد بنابراین به شما پیشنهاد می کنم که حتما در این دو روز قرار داده شده این عنوان را دانلود کنید تا در صورت دریافت کد نسخه بتا در روز پایانی این عنوان بتوانید حداقل چند ساعتی به تجربه آن بپردازید.
این موضوع را به خاطر بسپارید که نسخه بتا عناوین معمولا کمی ضعیف تر از نسخه نهایی هستند و لازم به ذکر است که در صورت وجود مشکلات بیش از حد در نسخه بتا، کمپانی سازنده زمان دسترسی به نسخه بتا را تمدید خواهد کرد همانند اتفاقی که 2 بار برای نسخه بتا عنوان Rainbow Six: Siege افتاد، البته امیدواریم که این اتفاق برای نسخه بتا The Division نیفتد.

رهام | اخبار | 22/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.