نویسنده: رهام شنبه، 03 بهمن 1394
ساعت 16:14

تصاویر لیک شده از نسخه بتا PS4 عنوان The Division

4 از 5

برخی از طرفداران پر و پا قرص عنوان The Division قادر به تجربه نسخه بتا آن بر روی PS4 و کامپیوتر های شخصی شده اند و لحظاتی پیش یکی از دارندگان PS4 تصاویری از محیط نسخه بتا این عنوان بر روی سایت Reddit گذاشته است که در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده نمایید. همانطور که می دانید تا به امروز کمپانی Ubisoft در مورد کیفیت رزولوشن نسخه PS4 و Xbox One این عنوان اعلام نظر کرده است بنابراین نمی توان گفت که کیفیت تصاویر اولیه به چه صورت بوده اند .
بنا به اعلام فردی که به تجربه نسخه بتا این عنوان بر روی کامپیوتر شخصی پرداخته است، نسخه کامپیوتر های شخصی این عنوان هنگام اجرا حجم عمده ای از VRAM را به خود اختصاص می دهد و در برخی از اوقات نیز با افت فریم روبرو است. ناگفته نماند که کیفیت محیط بازی در این تصاویر با تصاویر منتشر شده از سوی کمپانی Ubisoft متفاوت است و لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که این کمپانی دست به انجام چنین کاری می زند.

نسخه بتا The Division هفته آینده منتشر خواهد شد و نسخه بتا Xbox One این عنوان از 28 ژانویه (8 بهمن ماه) و نسخه کامپیوتر های شخصی و PS4 از 29 ژانویه (9 بهمن ماه) الی 31 ژانویه (11 بهمن) قابل تجربه خواهد بود.

رهام | اخبار | 23/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.