نویسنده: FariD دوشنبه، 05 بهمن 1394
ساعت 11:21

داستان اصلی The Division به سه جریان تقسیم می شود

3 از 5

آقای جولیان گریگتی، دستیار مدیر خلاقیت های کمپانی Massive، اخیراً طی مصاحبه ای توضیح داد که داستان The Division به سه رشته و جریان تقسیم می شود. وقتی که از آقای گریگتی پرسیده شد که با وجود جهان باز (اپن ورلد) و غیرخطی بودن The Division، چگونه روایت داستان به این صورت اتفاق می افتد، ایشان در جواب گفتند:
«راهکار ما در اینجا این بود که داستان اصلی را به سه جریان داستانی بشکنیم. بنابراین هر ماموریتی که انجام می دهید، قرار است به یکی از این جریان های داستانی پیوند بخورد و قسمت کوچکی از پازل مربوط به آن جریان داستانی را به شما می دهد. وقتی که تمام ماموریت های مربوط به آن داستان را انجام دهید، تمامی تکه های پازل را در اختیار خواهید داشت و می توانید با کنار هم قرار دادن آن ها، به تکه ای دست پیدا کنید که چشم انداز متفاوتی را از آن داستان به شما می دهد.»
«این سه جریان داستانی عبارتند از:
1- ویروس، سازنده آن، دلیل ایجاد آن، و این که آیا پادسمی برای آن موجود است یا خیر؛
2- یک جریان به فرقه ها و ژن های آن ها و چگونگی عقب راندن آن ها توسط شما مربوط می شود؛
3- جریان سوم درباره برگرداندن زیرساخت ها به حالت آنلاین است، اما همچنین درباره چیزهای دیگری هم می شود که فعلاً نمی توانم در مورد آن ها صحبت کنم.»
گفتنی است که در مصاحبه های قبلی که با مگنوس یانسن، مدیر خلاقیت ها، انجام شده بود، ایشان بیان کرد که با توجه به قرار داشتن شهر نیویورک در راس جامعه، در داستان The Division که درباره سقوط جامعه است این شهر مورد انتخاب قرار گرفته. روایت درباره توزیع یک ویروس از طریق پول نیز که در این بازی Tom Clancy وجود دارد، بر مبنای واقع گرایی قرار دارد. بنیان گذاری توزیع ویروس بر مبنای پول نیز دلیل پرداختن این بازی به ظرافت های کریسمس در مکان ها است، چرا که جمعه سیاه یا بلک فرایدی (که حدود یک ماه پیش از کریسمس قرار دارد) اوج زمان مبادله پول در امریکا محسوب می شود.
منطقه تاریک یا Dark Zone، جایی که نبردهای تن به تن بازیکنان اتفاق می افتد، هیچگونه بارگذاری یا سیستم یافتن رقیب (matchmaking) ندارد، بلکه سیستمی یکپارچه است. اگر اسب سرکش نفستان باعث شد که بازیکن دیگری را در Dark Zone بکشید، آنگاه با یک علامت (مارک) مشخص خواهید شد و تا حذف شدن این مارک یک بازه زمانی طول خواهد کشید. اگر به کشتن دیگر عوامل ادامه دهید، یک علامت شهامت بالای سر شما پدیدار می گردد. آقای یانسن همچنین توضیح داد که می توان بازی را هم به صورت انفرادی و هم به صورت کوآپ و آنلاین با دیگر بازیکنان انجام داد و همچنین توضیح داد که چه تکی بازی کنید و چه به صورت تیم، سیستم RPG فاقد طبقه بندی این بازی که آن ها در این بازی مورد استفاده قرار دادند امکان انعطاف پذیری را به شما می دهد.

FariD | اخبار | 25/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.