نویسنده: FariD چهارشنبه، 14 بهمن 1394
ساعت 10:30

سم لیک: Max Payne 3 در صورت ساخته شدن توسط استودیوی Remedy

4.75 از 5

همانطور که می دانید Max Payne 3 نه توسط استودیوی Remedy بلکه توسط Rockstar ساخته شد. حال در کنفرانسی که در پاریس برگزار گردید، از آقای Sam Lake، نویسنده سری اول و دوم این فرنچایز، در مورد نظرش درباره ی مشارکتش در ایجاد Max Payne 3 سوال شد.
آقای لیک خاطرنشان کرد که توسعه دهندگان در Rockstar از عوامل استودیوی Remedy خواسته بودند که این بازی را در طول ساخت تجربه کنند و بازخورد خود را به استودیوی راکستار اعلام نمایند. لیک این کار را می پسندید، به خصوص چون که با این کار گویی سبک اصلی راکستار در دنیای مکس پین قرار می گرفت و او از دیدن این قضیه خشنود بود.
او در واقع از این می ترسید که ببیند راکستار به جای آن که بازی ای به سبک و سیاق خودش بسازد، صرفاً تقلیدی کورکورانه از سبک Remedy انجام دهد. خوشبختانه Max Payne 3 کماکان یک مکس پین بود اما به طور قطع به یقین نسخه مختص راکستار و یک تصویرپردازی مجدد از این فرنچایز بود.
لیک در ادامه گفت که پروایی از گفتن این موضوع ندارد که Max Payne 3 اگر توسط خود Remedy ساخته می شد، بازی ای کاملاً متفاوت می گردید، اما به گفته خودش کاری که راکستار انجام داد، روش خلاقانه صحیحی برای نزدیک شدن به این فرنچایز بود:
«آن ها باید کار خود را انجام می دادند و ما هم باید کار خود را می کردیم. اگر قرار بود سعی کنیم که از یکدیگر تقلید کنیم، به نظر من روشی اشتباه بود.»
لیک همچنین توضیح داد که آقای Dan Houser (نویسنده Max Payne 3) به نظر او یک «نویسنده شگفت انگیز» است. به گفته لیک، آقای هوزر پس از توسعه بازی، وقتی که در حال کار بر روی رمان گرافیکی بازی بود، سراغ لیک آمده تا از او در مورد دوران کودکی مکس سوال بپرسد، و از همین دید و بینشی که دریافت کرد برای خلق داستان بهره برد.

 

FariD | اخبار | 03/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.