نویسنده: FariD چهارشنبه، 14 بهمن 1394
ساعت 11:09

تیم توسعه دهنده: در The Division به شدت با تقلب مبارزه می کنیم

3.67 از 5

نسخه بتای Tom Clancy's The Division برای کامپیوترهای شخصی، تحت تاثیر تقلب یا همان cheating قرار گرفت، اما تیم توسعه دهنده در کمپانی یوبی سافت در فروم رسمی خود اعلام کرد که در نسخه اصلی بازی خبری از این تقلب ها نخواهد بود:
«طی چند روز گذشته، شاهد علاقه و هیجان خیره کننده ای برای نسخه بتای بسته The Division بوده ایم. ما با وسواس و به دقت در حال بررسی فیدبک شما هستیم و شور و اشتیاقی که نسبت به این بازی نشان داده اید ما را هیجان زده کرده است!»
« ما از مشکلات تقلب که در بتای بسته پلتفرم PC رخ داد آگاهیم. این تیم نسبت به مبارزه با این پدیده شوم و ارائه راهکار در این مورد تعهد کامل دارد و برای زمان انتشار بازی در 8 مارس، سیستمی را در محل قرار خواهیم داد که تجربه عادلانه ای را برای بازیکنان تضمین نماید.»
اگر نگران بودید که در آینده، انجام تقلب های گسترده در The Division تجربه ناخوشایندی را برای شما به همراه داشته باشد، حداقل الان خیالتان می تواند راحت باشد که یوبی سافت در جریان موضوع هست. خوشبختانه آن ها شرایط را طوری مدیریت کرده اند که نسبت به کسانی که تبعیت از قوانین بازی آزارشان می دهد یک گام جلوتر باشند.

 

FariD | اخبار | 03/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.