نویسنده: FariD شنبه، 01 اسفند 1394
ساعت 10:27

ارائه یک آپدیت نسبتاً حجیم دیگر برای Rainbow Six Siege بر روی کنسول PS4

1 از 5

کمپانی یوبی سافت از ارائه آخرین آپدیت خود برای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege بر روی کنسول های PS4 و Xbox One خبر داد.

این غول فرانسوی بازی های کامپیوتری هفته گذشته خبر از عرضه نسخه 2.1 این بازی برای کنسول ها، متعاقب ارائه آپدیت مربوطه برای PC، داد و حال این آپدیت بر روی کنسول های خانگی دو شرکت مایکروسافت و سونی قابل دریافت می باشد. حجم این آپدیت تقریباً با حجم آپدیت مربوطه برای PC برابر است، لذا انتظار مصرف 1 گیگابایت از حجم اینترنت خود را داشته باشید.

گفتنی است که بازی Rainbow Six Siege در دسامبر سال گذشته میلادی برای PS4 و Xbox One و PC عرضه شد و خلف معنوی عنوان بلندپروازانه Rainbow Six Patriots محسوب می شود. آن بازی در سال 2014 لغو شد. بازی Rainbow Six Siege یک شوتر اول شخص تاکتیکی است که بر تخریب محیطی تاکید دارد. گیمرها در این بازی در تنوعی از مودهای بازی، به نبرد با یکدیگر می پردازند.

بازیکنان در این بازی به عنوان بخشی از تیم ضدتروریستی Rainbow به تنوعی از کلاس های مختلف دسترسی دارند. هر یک از این کلاس ها دارایی های منحصر به فردی در زمینه بمب، گجت و پاداش دارند. هرچند که بخش چندنفره رقابتی به مثابه منوی گوشت و سیب زمینی Siege است، اما بازیکنان همچنین می توانند در بخش های مشارکتی و مراحل تک نفره نیز مشغول شوند.

FariD | اخبار | 20/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.