نویسنده: Kasra Derakhshan پنج شنبه، 06 اسفند 1394
ساعت 10:22

طرفداران FallOut 4 بخوانند .....

5 از 5

سازنده FallOut 4 قرار است یک  حالت Suvival Mode جدید به اثر خود ضمیمه کند . البته  ظاهرا قرار نبوده تا زمان اعلام رسمی ، کسی  از این موضوع مطلع باشد اما گویا شخصی از شبکه Reddit به فایل های  بازی رسوخ کرده و به پیش زمینه ای جامع از حالت جدید Survival Mode دست  یافته . Bethesda در واکنش به این موضوع ، اعتبار و صحت این کشف !! را تایید ، اما همچنین اعلام کرد که این آپدیت جدید هنوز در مراحل تکمیلی قرار دارد و ممکن است برخی نکات آن تغییر کند و طبیعتا تاریخ عرضه خاصی نیز برای آن  مشخص نشده  . اما سوال اینکه در این  Survival Mode جدید چه خبر است ؟ 

-  برای شروع بگوییم که امکان Save و Quick Save غیر فعال شده و برای ذخیره سازی ، بازیکن می بایست در جایی حداقل به مدت 1 ساعت ، استراحت کند .

-  آسیبی که به دشمنان وارد می کنید ، مرگبارتر خواهد بود اما طرف مقابل نیز از همین مزیت برخوردار می شود .

- Fast Travel غیر فعال شده و باید زحمت پیمایش های طولانی در Common Wealth را به جان بخرید . 

- مهمات و گلوله ها دارای وزن خواهند شد و برخی مهمات سنگین تر مثل Fusion Core ها ، موشک ها و Mini Nuke ها وزن زیادی خواهند داشت .

-  قطب نما ،  دیگر محل دشمنان را برایتان نمایش نخواهد داد .

- باید بیشتر مراقب سلامتی تان باشید . آب و غذا مصرف کنید و  استراحت  خوبی داشته باشید تا برای مبارزات آماده باشید . در غیر این صورت بعد از مدتی ، به Health ، وضعیت SPECIAL و میزان مقاومت خود در برابر عوامل گوناگون آسیب می زنید و از Action Point تان نیز رفته رفته ، کاسته خواهد شد . 

- مصرف غذاهای نپخته ، نوشیدن آب ناسالم ، آسیب دیدن از سوی موجودات رادیواکتیوی مثل Goul ها یا حشرات و همچنین استفاده از مواد شیمیایی خطرناک ، بدن شما را در معرض بیماری های گوناگون قرار خواهد داد .

- در تکمیل مورد فوق ، می توانید با مصرف آنتی بیوتیک ، از اثرات این بیماری ها  بکاهید .

- نوع محل خواب ، بر مدت زمان مفید  بیداری شما موثر خواهد بود . مثلا خوابیدن در کیسه های خواب ، بازی را ذخیره و سلامتی را نیز احیا می کند اما هرگز مانند یک خواب راحت و طولانی در یک تخت خواب درست و حسابی ، ضامن عملکرد شما نخواهد بود .

- اعضای آسیب دیده بدن ، فقط و فقط در صورت استفاده از  Stimpak به حالت عادی خود  برمی گردند .

- بار بیش از اندازه ، علاوه بر سلب کردن امکان حرکت تند و Sprint ، از میزان Endurance و Agility کاسته  و جالب تر آنکه در دراز مدت ، حتی به میزان سلامتی و  پاهای شخصیت بازی نیز  آسیب می زند !!!!

- همراهان تان ،  اگر در حین مبارزه زمین گیر شده باشند ، در طول مبارزات به طور خودکار احیا نخواهند شد . حتی ممکن است در صورت کمک نکردن به آنها بعد از مبارزه ، ترکتان کنند چون نسبت به آن ها بی توجه بوده اید !!

- و درآخر ، اماکنی که از حضور دشمنان  پاکسازی می کنید ، با سرعت بسیار پایین تری Repopulate می شوند .

خلاصه اینکه ظاهرا Bethesda می خواهد با Survival Mode جدید خود ، دست عناوین Realstic را از پشت ببندد !!! 

fo4 small world

Kasra Derakhshan | اخبار | 25/02/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.