نویسنده: Mr.Berserk جمعه، 21 اسفند 1394
ساعت 23:44

اولین واکنش Lionhead Studios بعد از خبر کنسل شدن Fable Legends

4 از 5

بعد از اینکه در این هفته اعلام شد که بازی Fable Legends ساخته نمیشه و   ممکنه Lionhead Studios هم بسته بشه  Lionhead Studios در یک توییت با گفتن اینکه هفته بسیار سختی رو پشت سر گذاشته از تمام گیمرها و توسعه دهندگان که اونها رو حمایت کردن تشکر کرد  .
گرچه بازی Fable Legends دیگه کامل نمیشه ولی ورژن بتا اون تا حدودا اواسط فروردین قابل بازی هست . Microsoft هنوز  بصورت قطعی اعلام نکرده که آیا  استودیو Lionhead رو میبنده یا نه و گفته که در حال مذاکره با کارمندان هست .بدلیل  قوانین کار انگلیس یک مهلت 30 روزه برای مشاوره  وجود داره و در طی اون به افرادی که  بیکار میشن اجازه داده میشه که بدنبال یک شغل جدید بگردن  .
از اونطرف Sony  اعلام کرده که یک محل برای دادن فرصت شغلی مخصوص کارمندان این استودیو در نظر گرفته  و از هر استودیو Sony یک نفر بعنوان نماینده در Guildford  انگلستان ( محل Lionhead Studios  ) حضور خواهد داشت .
در حالیکه  هنوز بسته شدن این استودیو قطعی نشده  یکی دیگه از استودیوهای شرکت مایکروسافت در دانمارک بنام Press Play Studios سازنده بازیهای Kalimba, Max: The Curse of Brotherhood بسته شد.

Mr.Berserk | اخبار | 11/03/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.