نویسنده: danial شنبه، 29 اسفند 1394
ساعت 23:49

بازی Overwatch به شما اجازه بازی با تکنولوژی صدای دالبی اتم را می دهد

0 از 5

 عنوان جدید بیلیزاد"Overwatch" اولین بازی خواهد بود که از تکنولوژی صدای محیط دالبی اتم در هدفون ها استفاده می کند.طراح ارشد صداگذاری بازی “Scott lawlor“ و مهندس نرم افزار بازی در کنفرانس “ Game Developers“ در این هفته درباره چگونگی استفاده از این تکنولوژی صحبت کردند.
“PcGamesN“ که در نمایش حضور داشت گذارش داده است که Bilizzard می خواهد تا جایی که امکان دارد به بازیکنان اطلاعات بدهد.تمامی 21 قهرمان بازی دارای صدای پای منحصر به فرد خود هستند.ابته امکانات صداگذاری بازی از حد صدای پا بالاتر رفته  و برای بازیکنان امکان سنجش موقعیت حریفان را نیز فراهم می کند.
“EuroGamer“ که همچنین در نمایش حضور داشت به دقت صداگذاری بازی در لحظاتی همچون پرواز یکی از قهرمنان بر فراز سر تان و چندین موارد اینچنینی دیگر اشاره داشت.
“Overwatch“ اولین بازی نیست که از این تکنولوژی استفاده می کند “Starwars Battlefront“ نیز از همین تکنولوژی بهره مند است. اما “Overwatch“ اولین بازیست که از تکنولوژی “Atom“ در هدفون های شخصی استفاده می کند. 
این ویژگی در اپدیت بتای بعدی بازی در دسترس خواهد بود ، اما فقط مختص کامپیوتر های شخصی می باشد،هرچند که این بازی به طور همزمان بر روی 3 پلتفورم کامپیوتر ، Xbox One و PlayStation 4 در اواخر ماه می(اواسط اردیبهشت) عرضه می شود.

danial | اخبار | 19/03/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.