نویسنده: FariD یکشنبه، 08 فروردين 1395
ساعت 11:37

بازی Resident Evil 6 برای PS4 با کیفیت و نرخ فریم 1080p/60fps اجرا می شود

5 از 5

شرکت Capcom اعلام کرد که نسخه های PS4 و Xbox One بازی مورد انتظار Resident Evil 6 با کیفیت 1080p و فریم ریت 60fps اجرا می شود.
مدیر ارشد پلتفرم های دیجیتال شرکت Capcom طی یادداشتی که در سایت NeoGAF نوشته است، همچنین مشخص کرد که کیفیت بصری نسخه های کنسول نسل حاضر این بازی اکشن-ترسناک با نسخه PC آن تطابق دارد. علاوه بر این، برای اولین بار در کنسول های خانگی، شامل The Mercenaries:No Mercy نیز می باشد.
همانطور که انتظارش می رفت، Resi 6 بر روی PS4 در بر دارنده تمام DLC های موجود نیز می باشد، که شامل نقشه های جدید و لباس های جدید برای شخصیت ها است.در ادامه ارائه نسخه های کنسول های نسل هشتمی Resident Evil 4 و Resident Evil 5 در تابستان و پاییز سال گذشته، Resident Evil 6 پسفردا مورخ 10 فروردین 1395 برای کنسول های 
PS4 و Xbox One عرضه می شود. نسخه اصلی این بازی در اکتبر سال 2012 برای PS3 و Xbox 360 و PC عرضه شد و نقد و بررسی های مثبتی را هم از سوی منتقدین و بازیکنان دریافت کرد.
این بازی بر کارکرد کوآپ که در Resi 5 دیده شد استوار است و بازیکنان در آن قادرند سه سناریوی مختلف که توسط یک روایت متقاطع به هم متصل هستند را تجربه کنند. در این بازی، شخصیت های Leon S. Kennedy و Sherry Birkin و Chris Redfield به این سری بر می گردند و تازه واردهایی به نام جیک، پیرس و هلنا نیز معرفی می شوند. هر یک از سه شخصیت اصلی این بازی یک داستان منحصر به فرد را ارائه می کند که یادآور عناصری از Resi دوران قدیم به همراه مقداری چاشنی اکشن-محورتر سال های اخیر این سری می باشد.

FariD | اخبار | 27/03/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.