نویسنده: FariD شنبه، 14 فروردين 1395
ساعت 08:02

کمپانی Sony Interactive Entertainment امروز رسما تاسیس شد

5 از 5

PlayStation امروز با تاسیس رسمی «شرکت مسئولیت محدود سرگرمی های تعاملی سونی» یا SIE LLC (مخفف Sony Interactive Entertainment Limited Liability Company) عصر جدیدی را شروع می کند.
این شرکت جدیدالتاسیس حاصل ادغام دو شرکت «سرگرمی های کامپیوتری سونی» یا SCEI (مخفف Sony Computer Entertainment Incorporation) و «شرکت مسئولیت محدود سرگرمی های شبکه سونی» یا SNE LLC (با مخفف Sony Network Entetainment Limited Liability Company) می باشد و قدرت هر دو سازمان را با هم ترکیب می کند تا یک «موتورخانه سرگرمی های تعاملی جهانی» را به وجود آورد.
آقای Shawn Layden رییس شعبه امریکای Sony Interactive Entertainment و رییس هیئت مدیره استودیوهای جهانی Sony Interactive Entertainment (با مخفف SIE WWS) طی پستی در وبلاگ پلی استیشن امریکا نمای کلی نتایج منبعث از این تغییرات برای پایگاه هواداران وفادار پلی استیشن را بیان کرد و آینده روشنی را برای این غول عظیم صنعت بازی نوید داد.
او گفت: «شما به عنوان یک گیمر شاید این سوال را داشته باشید که این تغییر چه پیامدی را برایتان خواهد داشت. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که تغییرات زیادی نخواهید دید، دست کم در کوتاه مدت. اما در بلندمدت، به معنای همه چیز است. پیدایش و تاسیس کمپانی SIE به ما این اجازه را می دهد که یک سازمان متحد پلی استیشن را قالب ریزی کنیم که می تواند نیازهای جامعه بازی را سریعتر برآورده کند، خدمات دیجیتال نظیر PlayStation Vue و PlayStation Now را ابداع کند، و فراتر از همه این ها، به طور مداوم و پیوسته، به انجام نوآوری در واسط پویای بازی های رایانه ای بپردازد. شما تا همین الان می توانید میوه های نورس این نهال را در PS VR مشاهده کنید، و این کار در مرزهای متعددی ادامه پیدا می کند».
او اضافه کرد: «یکپارچه سازی کامل ما یک شبه اتفاق نمیفتد. اما این کار به خوبی در حال انجام است و خرسندم که به شما اطلاع دهم که ما جلوتر از برنامه ریزی ها در حال حرکت هستیم».
شرکت سونی برنامه های خود مبنی بر ادغام دو شرکت تابعه SCE و SNE را در اوایل سال جاری میلادی مطرح کرد. این مالک پرفروش ترین کنسول نسل هشتمی، غیر از انتشار هدست واقعیت مجازی خود با نام PlayStation VR، خود را آماده انتشار عناوین مهمی در ماه های پیش رو می کند، ازجمله انتشار Ratchet & Clank و Uncharted 4: A Theif's End و Gran Turismo Sport.
گفتنی است که کنسول PlayStation 4 با فروش جهانی 35/7 میلیون نسخه ای تا ژانویه 2016 به موفقیت چشمگیر خود برای سونی، این غول بزرگ ژاپنی، ادامه می دهد.

FariD | اخبار | 02/04/2016
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.