نویسنده: FariD دوشنبه، 16 فروردين 1395
ساعت 08:29

کمپانی Capcom یک قسمت تجاری موبایلی تاسیس می کند

0 از 5

در یک نشر خبری متعاقب بسته شدن سال مالی 2015 کمپانی Capcom، این شرکت اعلام کرد که یک «بخش تجاری موبایلی» تاسیس کرده است. این بخش از شرکت با «بهره گیری شدید از IP محبوب این کمپانی»، بازی هایی را برای داخل و خارج کشور ایجاد خواهد کرد. این بخش «محتوای مجوزدار در آسیا» را نیز تقویت خواهد کرد.
Capcom پیش بینی می کند که بازار بازی های موبایلی به سرعت توسعه پیدا خواهد کرد و از 27/5 میلیارد دلار در سطح جهانی در سال 2015 به 37/4 میلیارد دلار در سال 2019 خواهد رسید.

«تحت این شرایط، Capcom بخش تجاری موبایل را به راه انداخت تا تجارت خود را همگام با بازار رشد دهد و به عرضه محتواهای جذاب ادامه دهد. تجمیع برندهای Beelinc و Capcom که تا این لحظه استراتژی های جداگانه ای را دنبال می کردند، توسعه و دانش فنی هر یک را در این بخش جدید به هم پیوند می دهد. مضاف بر این، این امر امکان تصمیم گیری سریع را در ارائه عناوینی که از IP کمپانی Capcom در سطح جهانی بهره می برد، فراهم می سازد. در راستای تاسیس این بخش، شرکت ژاپنی Beeline Interactive به شرکت مسئولیت محدود Capcom Mobile تغییر نام می دهد. از این گذشته، گروه Capcom Group به منظور توسعه درآمد خود در آسیا، طرح هایی را برای مجوزدهی به عناوین موفق ژاپنی در قاره کهن دارد.»
در حال حاضر شرکت Capcom قصد دارد تا پیش از بسته شدن سال مالی 2016 خود در 31 مارس 2017، دست کم چهار عنوان را منتشر کند؛ از جمله IP هایی نظیر Monster Hunter و Sengoku Basara و Mega Man.

FariD | اخبار | 04/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.